اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی خبر داد

برگزاری دومین سمینار علمی شهر و رسانه در تبریز

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری دومین سمینار علمی شهر و رسانه در تبریز خبر داد.

برگزاری دومین سمینار علمی شهر و رسانه در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، علی داننده هدف از برگزاری این سمینار را فراهم آوردن بستری مناسب به منظور ارائه نظریه‌های کارشناسی و تخصصی و همچنین ارائه راهکارهای قابل اجرا به منظور شناساندن نقش رسانه‌ها در حل معضلات شهری و ترغیب روزنامه‌نگاران به طرح مسائل شهر و مدیریت شهری و شناساندن اصحاب رسانه و مطبوعات به عنوان پل ارتباطی مابین شهروندان و مدیران شهری،‌ عنوان کرد.

وی محورهای سمینار را شامل تاثیر متقابل رسانه و توسعه شهری، رسانه شاخصی برای ارزیابی درجه مدنیت در شهر، تحلیل محتوای مطالب مربوط به مسائل شهری در رسانه‌ها در دوره‌های مختلف، هنر زبان مشترک رسانه و شهر، شهر ایرانی و اسلامی و نقش رسانه در آن و نقش و کیفیت رسانه در شهر پایدار عنوان کرد.

داننده، نقش رسانه در دیپلماسی شهری، دیالوگ بین اهالی رسانه و ساکنان شهر، نقش رسانه‌ها در توسعه شهرهای ایران در یکصد سال گذشته، جایگاه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان‌های فرهنگی هنری شهرداری‌ها در مدیریت شهری،‌ ارزیابی شرایط حاکم بر روابط عمومی شهرداری‌ها و بررسی تعامل شهرداری‌ها و شوراهای شهر با رسانه‌ها را از دیگر محورهای سمینار یاد شده عنوان کرد.

براساس این گزارش، مقاله‌های ارسال شده ‌باید به زبان فارسی نوشته شده و دارای عنوان، چکیده، کلمات کلیدی،‌ متن اصلی،‌ فهرست منابع و پیوست‌ها باشد، رعایت اصول رفرنس‌نویسی در آن ضروری است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا سی‌ام دی‌ماه 1391 به دبیرخانه سمینار واقع در خیابان امام خمینی، چهارراه آبرسانی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ امور مطبوعات و تبلیغات ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.eana.ir ‌مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 3359198 و 3356121 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/60002/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول