اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان:

اجرای طرح شمسه در همدان ادامه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان از برگزاری طرح شمسه خبر داد و گفت: این طرح که هشت جشنواره را شامل می‌شد با بومی‌سازی در همدان به 14 جشنواره افزایش یافت که تا پایان سال ادامه خواهد یافت.

اجرای طرح شمسه در همدان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رضا غلامی‌خجسته ظهر امروز در جلسه معرفی اعضای جدید معاونت فرهنگی در مرکز اخترشناسی ابن صلاح، جشنواره‌های قرآن در ماه مبارک رمضان و جشنواره تئأتر در ماه محرم را از جمله برنامه‌های طرح شمسه بیان کرد و افزود: جشنواره‌های عکس و خوبی‌ها و بدی‌های شهر نیز فراخوان داد شد تا در زمان مناسب برگزار شود.

وی تصریح کرد: هشت جشنواره دیگر با نام‌های نهج‌البلاغه، سرود، سفره‌آرایی، شعر، شهروند نمونه، نقاشی، محله نمونه و داستان‌نویسی نیز تا پایان سال برگزار خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: سه جشنواره باقیمانده نیز در سال آینده برگزار می‌شود.

وی ضمن تقدیر از عملکرد معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان اظهار داشت: این معاونت با وجود مشکلات بسیار کارهای بزرگ فرهنگی را به انجام رسانده که طرح شمسه یکی از این کارهاست.

وی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته بین کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون برنامه‌های خوب و متعددی در سطح شهر به انجام رسیده که در نوع خود بی‌نظیر است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان برگزاری نماز جماعت در پارک‌های سطح شهر، برگزاری مراسم‌های مختلف با حضور 50 مورد از تشکل‌های مختلف فرهنگی، مشارکت در برگزاری یادواره شهدا، فعال کردن 124 جلسه قرآنی، مشارکت با مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی برای برگزاری برنامه‌های عاشورا، پیگیری زمین برای ساخت فرهنگسراها و…را از جمله این برنامه‌ها بیان کرد.

انتهای پیام/2499/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول