اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سلطانزاده در گفت‌وگو با فارس:

70 بازرس، بازار شب یلدا را رصد می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: به‌منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت کالاهای پر مصرف از 27 آذر ماه طرح نظارت بر بازار شب یلدا آغاز شده است.

70 بازرس، بازار شب یلدا را رصد می‌کنند

محمد رفیع سلطانزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: با توجه به نزدیکی شب یلدا، طرح نظارتی ویژه در سراسر استان آغاز شده است.

وی‌ افزود: این طرح با هدف جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌های پرمصرف این ایام از جمله انواع آجیل و خشکبار، میوه و شیرینی، مواد پروتئینی و میوه‌های مرسوم این ایام صورت می‌پذیرد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: طرح نظارتی ویژه شب یلدا با به‌کارگیری 70 اکیپ بازرسی از جمله بازرسان این سازمان و بازرسان اصناف از 27 آذر ماه به مدت چهار روز همزمان با سراسر کشور در استان نیز اجرا شده است.

سلطانزاده بیان کرد: در زمان برگزاری این طرح، گشت‌های مشترک نیز با حضور شعب سیار تعزیرات حکومتی صورت می‌پذیرد و پرونده‌ متخلفان در همان زمان رسیدگی می‌شود.

وی از تمامی عرضه‌کنندگان خواست تا بر اساس درصد‌های سود قانونی سازمان حمایت از مصرف و تولیدکنندگان به عرضه محصولات خود اقدام و کالاهای آن‌ها حتماً برچسب درج قیمت داشته باشد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در ادامه از مردم خواست تا خودشان به عنوان ناظر هرگونه تخلف احتمالی واحد‌های عرضه کننده کالا از طریق سامانه تلفن 124 اطلاع‌رسانی تا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی به تخلفات صورت پذیرد.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول