اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اصفهان صورت می‌گیرد

عرضه کالا با تخفیف 30 درصدی برای شب یلدا

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: کالا‌ها به مناسبت شب یلدا در سطح شهر اصفهان با تخفیف 10 تا 30 درصدی به مردم عرضه می‌شود.

عرضه کالا با تخفیف 30 درصدی برای شب یلدا

سید رضا حکیم فعال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار‌‌ ‌فارس در اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر تمام میوه‌های موجود در بازارها از محصولات داخلی بوده و تنها میوه‌های موز و آناناس از خارج کشور به اصفهان صادرات می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه چهار گروه بازار روز فعال در شهر اصفهان وجود دارد، ادامه داد: بازارهای گل و گیاه و ماهیان زینتی، گیاهان دارویی، میوه و تره‌بار و مواد پروتئینی از بازارهای روز فعال در سطح شهر اصفهان به شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه بازار تخصصی گیاهان دارویی نخستین بازار تخصصی در سطح کشور است، تصریح کرد: تولیدکنندگان بزرگی در این بازار با این سازمان همکاری می‌کنند و هر‌ هفته کلاس‌های آموزشی در این بازار برای عموم مردم برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: کالا‌ها به مناسبت شب یلدا در سطح شهر اصفهان با تخفیف 10 تا 30 درصدی به مردم عرضه می‌شود.

حکیم فعال از نظارت و کنترل مستمر بازرسان خبر داد و تاکید کرد: در تمام بازارها سامانه پیام کوتاه و شماره تلفن مدیر روابط عمومی برای ارتباط هر چه بیشتر مردم و مسئولان وجود دارد.

وی همچنین از استقبال بسیار عالی مردم از بازارهای روز در مناطق سه راه ملک شهر، سپاهان شهر خیابان‌های سجاد، زینبیه، ولیعصر و مسجد سید خبر داد و افزود: طی یک ماه آینده بازار روز در منطقه رهنان فعالیت خود را آغاز می‌کند.

انتهای پیام/2301/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول