اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته محافل قرآنی خراسان‌رضوی:

شب یلدای قرآنی در سبزوار برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته محافل قرآنی و فوق برنامه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی استان خراسان‌رضوی از برگزاری مراسم شب یلدای قرآنی در سبزوار خبر داد.

شب یلدای قرآنی در سبزوار برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی حجت‌الاسلام محمد شم‌آبادی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: از آنجایی که برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم با نخستین شب زمستان سال‌ جاری مصادف می‌شود، مراسم شب یلدای قرآنی به‌عنوان یک برنامه مفرح و آموزنده فرهنگی همزمان با شب اول دی‌ ماه، برای شرکت‌کنندگان در مسابقه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های کمیته محافل قرآنی و فوق برنامه گفت: این کمیته در بخش‌های برگزاری محافل قرآنی در سطح شهرستان، برپایی کارگاه‌های تخصصی و فراهم آوردن تفریحات سالم برای شرکت‌کنندگان فعالیت می‌کند.

وی افزود: در زمینه برگزاری محافل قرآنی در سطح شهرستان سعی شده است برنامه‌ها فقط در شهر سبزوار متمرکز نباشد بلکه در این ایام مساجد و حسینیه‌های روستاهای بزرگ نیز شاهد حضور میهمانان قرآنی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی خواهند بود.

شم‌آبادی اظهار داشت:حضور میهمانان برجسته‌ای از سراسر استان و کشور فرصت خوبی است که دانشجویان، دانش‌آموزان و سایر علاقمندان به امور قرآنی از حضور این میهمانان برجسته نهایت استفاده علمی را ببرند.

انتهای پیام/70010/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول