اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد

اجرای موفق مرحله نخست طرح شبنم در استان سمنان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: مرحله نخست طرح کدینگ کالاهای وارداتی یا طرح شبنم با وجود مشکلات مختلف در این استان به خوبی اجرا شد.

اجرای موفق مرحله نخست طرح شبنم در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی یحیایی ظهر امروز در هشتمین جلسه کمیته تخصصی پیشگیری و ساماندهی اقتصادی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان

توضیحاتی در زمینه طرح کدینگ کالاهای وارداتی یا طرح شبنم و اقدامات صورت گرفته در مرحله نخست و دوم اجرای این طرح ارائه کرد.

وی دلیل پیگیری مصرانه کمیته پیشگیری و ساماندهی اقتصادی و همچنین کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان را علاوه بر کسب اطمینان از امنیت سلامت و اصالت کالا برای مصرف‏کننده، به عنوان یکی از سیاست‏های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جلوگیری از عرضه کالای قاچاق و حمایت از تولید ملی دانست.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: مرحله نخست طرح کدینگ کالاهای وارداتی یا طرح شبنم با وجود مشکلات مختلف در استان سمنان به خوبی اجرا شد که این مشکلات برای برطرف شدن به کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان انعکاس داده شده است.

یحیایی از اقدامات صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و سمنان در زمینه برگزاری همایش و همچنین اقدام برای افزایش سطح آگاهی عمومی تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین با توجه به نزدیکی زمان اتمام طرح در مرحله دوم خواستار تسریع عمل توسط شرکت کارگزار شد.

این جلسه با حضور رئیس دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری سمنان و دیگر اعضا در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول