اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارتقای تمرکز فکری

مسابقه بزرگ دومینو در همدان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن علمی دانشکده معماری دانشگاه آزاد اسلامی همدان هدف از برگزاری مسابقه دومینو را زمینه‌ای برای ارتقای صبر و تمرکز فکری در بین گروه‌های مختلف دانشجویی دانست.

مسابقه بزرگ دومینو در همدان برگزار شد

صابر سعیدی‌فر در حاشیه برگزاری مسابقه بزرگ دومینو که با حضور 14 گروه دانشجویی همزمان با هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این دوره از مسابقات توسط انجمن علمی دانشکده معماری دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری خانه ریاضی استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه دانشجویان از رشته‌های مختلف تحصیلی نیز در این مسابقات حضور دارند، اظهار داشت: هر یک از گروه‌های شرکت‌کننده در این مسابقه‌ یک روزه دارای پنج عضو بودند که در کنار هم به رقابت پرداختند.

مسئول انجمن علمی دانشکده معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان ادامه داد: این مسابقات با هدف بالا بردن صبر و شکیبایی در قشر جوان، افزایش تمرکز فکری و ایجاد همبستگی در بین گروه‌های مختلف دانشجویی برای نخستین بار در این دانشگاه برگزار می‌شود.

در مراسم اختتامیه این مسابقات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و تویسرکان به همراه معاونان دانشجویی و اداری - مالی واحد همدان و جمع کثیری از دانشجویان حضور داشتند.

از حاشیه‌های جالب این مسابقات حضور چشمگیر دانشجویان و تلاش‌های بی‌وقفه گروه‌های شرکت‌کننده و در بعضی از موارد خراب‌کاری‌های بود که پس از اتمام طرح مشاهده می‌شود. 

انتهای پیام/89003/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول