اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت دانشجویان پیام نور بیرجند انجام شد؛

ساخت و اجرای نخستین دومینوی کشوری پیام‌نور

خبرگزاری فارس: نخستین دومینوی کشوری پیام نور به همت دانشجویان دانشگاه پیام نور بیرجند با 27 هزار قطعه ساخته و اجرا شد.

ساخت و اجرای نخستین دومینوی کشوری پیام‌نور
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیر کارآفرینی دانشگاه پیام نور بیرجند پنجشنبه‌شب در مراسم اجرای نخستین دومینوی کشوری پیام نور در دانشگاه پیام نور بیرجند اظهار داشت: به مدت یک روز کارگاه آموزشی آشنایی با ساخت دومینو برای حدود 800 نفر از دانشجویان که بزرگ‌ترین کارگاه آموزشی دومینو بود، برگزار شد.
وی با بیان اینکه ساخت و اجرای این دومینو برای نخستین‌ بار در دانشگاه‌های پیام نور کشور است، تصریح کرد: این دومینو با حمایت دفتر توسعه کارآفرینی دانشگاه و همکاری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری و انجمن دومینو بیرجند در دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار شد.
مدیر کارآفرینی دانشگاه پیام نور بیرجند هدف از برگزاری کارگاه آموزشی دومینو را عمومی کردن این سرگرمی برای تمامی علاقمندان دانست و افزود: این کارگاه آموزشی یک حرکت خودجوشانه و پیگیر از طرف دانشجویان بود.
محمدزاده با بیان اینکه بیرجند قطب دومینوی کشور است، ادامه داد: برای عمومی کردن این کار دانشگاه پیام نور بیرجند پیش قدم شده تا این بازی را در سطح دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور عمومی کند.
وی از ساخت پنجمین دومینوی جهان در دانشگاه صنعتی بیرجند در طول هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: این دومینو نخستین دومینو کشوری بود که در بیرجند برگزار شد.
مدیر کارآفرینی دانشگاه پیام نور بیرجند با اشاره به اینکه در ساخت این دومینو 27 هزار قطعه دومینو به کار رفته است، تصریح کرد: هدف از برگزاری این دومینو فضا دادن به دانشجویان برای نشان دادن قدرت تخیل و ایده‌پردازی است.
محمدزاده با بیان اینکه ساخت این دومینو هشت ساعت طول کشیده است، گفت: در ساخت این دومینو 12 گروه 12 نفره از دانشگاه‌های دیگر از جمله دانشگاه صنعتی، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه بیرجند حضور داشتند.
در این مراسم که با حضور پرشور دانشجویان دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار شد نخستین دومینوی کشوری پیام نور با رمز یاالله فرو ریخته شد و شور و شعف سالن ورزشی دانشگاه پیام نور بیرجند را فرا گرفت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول