اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده نیروی انتظامی بیرجند خبر داد

کشف 2 تن مواد مخدر در بیرجند و خوسف

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی انتظامی بیرجند گفت: دو تن انواع مواد مخدر در شهرستان‌های بیرجند و خوسف از ابتدای سال‌جاری تاکنون کشف و ضبط شده است.

کشف 2 تن مواد مخدر در بیرجند و خوسف

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا زاهدی‌پور عصر امروز در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بیرجند با بیان اینکه تاکنون دو تن انواع مواد مخدر در شهرستان‌های بیرجند و خوسف کشف و ضبط شده است، اظهار کرد: بیشتر مواد مخدر کشف شده در سال‌جاری نیز از نوع تریاک سنتی بوده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی بیرجند تصریح کرد: در راستای کشف و ضبط این میزان مواد مخدر تعداد یک‌هزار و 27 پرونده قضایی تشکیل است.

زاهدی‌پور با بیان اینکه در این راستا تعداد 26 خودروی توقیف شدند، تصریح کرد: در سال‌جاری 135 منطقه آلوده پاکسازی شده است.

وی با تأکید بر اینکه در زمینه مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد نیازمند برنامه‌ریزی‌های مدون و جامع توسط سازمان‌های مختلف تدوین و اجرایی هستیم، افزود: سازمان‌ها در این زمینه باید همیشه فعال شوند چرا که  هماهنگ و هدفمند بودن آنها تأثیر بسزایی در پیشگیری این امر دارد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی بیرجند در ادامه از تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست تا در راستای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد، کار و برنامه‌های علمی و تحقیقاتی وسیعی انجام دهند و نظرات و پیشنهادات راهبردی و کارآمدی در زمینه هدف گرایش افراد و ترک معتادان جامعه ارائه دهند.

رئیس اداره بهزیستی بیرجند در این جلسه اظهار کرد: بودجه اختصاص یافته به این اداره برای اقدامات پیشگیرانه از اعتیاد در سال‌جاری نیز مبلغ چهار میلیون و 900 هزار تومان بوده است.

حسن شرفی افزود: 13 مرکز در زمینه ترک و اقدامات پیشگیرانه اعتیاد در بیرجند فعال هستند که از این تعداد هفت مرکز به صورت سرپایی، سه مرکز به صورت اقامتی، دو مرکز به صورت آسیب‌شناسی و یک مرکز نگهداری معتادین بی‌سرپناه هستند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های این اداره در زمینه کاهش اعتیاد در سه بخش انجام می‌شود، تصریح کرد: این سه بخش شامل بخش محلات، محیط کار و محیط آموزشی هستند.

انتهای پیام /690013/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول