اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان خبر داد

انهدام باند توزیع موادمخدر در زاهدان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان از شناسایی و متلاشی شدن یک باند تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان زاهدان خبر داد.

انهدام باند توزیع موادمخدر در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، محمود پارسافر در زمینه جزئیات این عملیات اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان به دنبال کسب اطلاعاتی در خصوص شیوه و شگرد جدید قاچاقچیان موادمخدر موفق شدند پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه این باند را در منطقه شیر‌آباد شهرستان زاهدان شناسایی کنند.

وی افزود: سوداگران مرگ با استفاده از شیوه جدید حمل و جابه‌جایی موادمخدر اقدام به توزیع موادمخدر به درب منازل و در سطح شهرستان زاهدان می‌کردند که به دنبال شناسایی محل اختفاء اعضای این باند و نحوه و چگونگی فعالیت‌های این باند با هماهنگی مراجع قضایی در عملیات ویژه‌ای مقدار 63 کیلوگرم تریاک را که در 53 عدد شیشه جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان بیان داشت: در این عملیات یک قبضه اسلحه کمرشکن تپانچه‌ای شبیه به کلت و یک عدد دوربین شکاری چشمی و 2 تیر فشنگ شکاری و مبلغ 570 هزار و 500 تومان وجه نقد را کشف کردند.

پارسافر خاطرنشان کرد: در این ارتباط 2 متهم شناسایی و دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری سرکرده این باند ادامه دارد.

وی گفت: در این اقدام، علاوه بر کشف مواد (بسته بندی در داخل شیشه و پوشش مواد به گریس) شیوه و ترفند جدیدی از قاچاقچیان در انتقال و جابه‌جایی موادمخدر نیز به دست آمده و چنین به نظر می‌رسد که این شیوه کارآمدی خوبی برای سوداگران مرگ در نیل به اهداف شومشان که همان جابه‌جایی موادمخدر به سایر نقاط کشور و کسب درآمد ناصواب داشته است.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول