اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز خبر داد

کشف بیش از 135 کیلوگرم مواد مخدر در استان البرز

خبرگزاری فارس: سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز از دستگیری سه نفر از اعضای باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 135 کیلو و 650 گرم تریاک خبر داد.

کشف بیش از 135 کیلوگرم مواد مخدر در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، رضا شیرزادی گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر اینکه اعضای یک خانواده در مهرشهر کرج اقدام به خرید و فروش و توزیع مواد مخدر می‌کنند پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس دریافتند که متهمان قصد دارند یک محموله مواد مخدر را از مسیر اتوبان تهران ـ کرج عبور داده و پس از جاسازی در منزلشان آنها را در شهرستان کرج توزیع کنند.

شیرزادی ادامه داد: بلافاصله سه تیم عملیاتی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در سه نقطه از مسیر رفت و برگشت اتوبان تهران ـ کرج، زیر پل مهرشهر و همچنین در اطراف منزل توزیع‌کنندگان مواد مخدر مستقر شده و پس از شناسایی خودروی متهمان با هماهنگی مقام قضایی خودرو مورد نظر را قبل از ورود به منزل متهمان توقیف و هر سه سرنشین آن را دستگیر کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در پایان گفت: ماموران در بازرسی از منزل متهمان در مجموع مقدار 94 کیلو 150 گرم تریاک، 96 گرم شیره تریاک، دو دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر و یک قبضه وافور و در بازرسی از خودروی مورد نظر مقدار 42 کیلو 200 گرم تریاک کشف و ضبط کرده و هر سه متهم را به همراه مواد مکشوفه و دو دستگاه خودرو توقیفی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی دادند.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول