اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توکلی خبر داد

پژوهش‌سرای رضی تویسرکان چهارمین پژوهش‌سرای برتر کشور

خبرگزاری فارس: مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی تویسرکان از انتخاب پژوهش‌سرای دانش‌آموزی رضی تویسرکان به عنوان چهارمین پژوهش‌سرای برتر کشور در سال‌جاری خبر داد.

پژوهش‌سرای رضی تویسرکان چهارمین پژوهش‌سرای برتر کشور

محمد توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با اشاره به اینکه پژوهش‌سرای دانش‌آموزی رضی شهرستان تویسرکان از سال 83 فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: در حال حاضر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی رضی تویسرکان با 433 عضو در عرصه‌های متفاوت فعالیتی مستمر دارد.

وی افزود: پژوهش‌سرای دانش‌آموزی رضی با همت و تلاش مستمر و پویای دانش‌آموزان و مسئولان مربوطه جایگاه بسیار خوبی در حوزه‌های علمی در سطح کشور و استان به خود اختصاص داده است.

مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزان تویسرکان اضافه کرد: این پژوهش‌سرا با برنامه‌ریزی کارشناسانه در یک طرح منسجم و مدون در راستای درخشش و شکوفاسازی خلاقیت نیروی انسانی مستعد دانش‌آموزی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان‌های شهرستان فعالت می‌کند.

وی افزود: پژوهش‌سرای دانش‌آموزی رضی در بخش‌های جشنواره جابر بن حیان، جشنواره خوارزمی، المپیاد نانو، فعالانه در حال تحقیق و پژوهش است و در این بخش حائز رتبه‌های برتر در سطح کشوری شده است.

توکلی ادامه داد: در این پژوهش‌سرا انجمن‌های ادبی، فیزیک، زیست و رباتیک فعال در این زمینه‌ در زمان‌بندی تعریف شده با حضور استادان و متخصصان مختص به هر حوزه به علاقمندان آموزش می‌دهد.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اصلی این پژوهش‌سرا شناسایی نیروهای مستعد و نخبه‌پروری است، افزود: هدایت و به‌کارگیری نیروی انسانی از رده سنی مقطع ابتدایی نقش بسیار زیادی در رشد و توسعه علمی و مدیریتی کشور دارد و تویسرکان در این راستا گام‌های زیربنایی خوب و ارزشمندی را برداشته است. 

مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی تویسرکان از انتخاب پژوهش‌سرای دانش‌آموزی رضی تویسرکان به‌عنوان چهارمین پژوهش‌سرای برتر کشوری در سال‌جاری خبر داد و اظهار داشت: پژوهش‌سرای دانش‌آموزی رضی تویسرکان در ارزیابی وزرات آموزش و پرورش از 300 پژوهش‌سرای دانش‌آموزی کشور رتبه چهارم را کسب کرد.

وی تصریح کرد: یکی از ملاک‌های ارزیابی گزینش پژوهش‌سرای برتر شاخص‌های عملکردی 52 گانه است که دانش‌آموزان عضو پژوهش‌سرای تویسرکان در تمام جشنواره‌ها و المپیاد‌ها در داخل و خارج از کشور رتبه‌های برتر حضوری چشمگیری داشتند، امروز در این خصوص از جایگاه مطلوب و ارزشی در عرصه‌های علمی برخوردار هستند.

انتهای پیام/8901/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول