اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

رونق گردشگری نیازمند تعامل بیشتر دولت و مجلس است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه رونق گردشگری نیازمند تعامل بیشتر دولت و مجلس است، گفت: ارائه تسهیلات بیشتر دولت به بخش خصوصی و تسهیل قوانین از طریق مجلس می‌تواند صنعت گردشگری کشور را تقویت کند.

رونق گردشگری نیازمند تعامل بیشتر دولت و مجلس است

الله‌وردی دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در آستانه سومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی اظهار کرد: گردشگری یکی از صنایع روز دنیا است و بر همین اساس معتقدم توسعه توریسم نیازمند برنامه‌ریزی منسجم و علمی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: پیشرفت‌های پزشکی کشور قابل توجه است و سبب شده تا در بین کشورهای اسلامی جایگاه ویژه‌ای کسب کنیم.

دهقانی با اشاره به جذب گردشگران سلامت در کشور اظهار کرد: ایجاد امکانات و تسهیلات لازم برای گردشگران سبب ترغیب سفر آنها به ایران و در نتیجه ارزآوری در کشور می‌شود.

وی یادآور شد: سرمایه‌گذاری در جذب گردشگران سبب رونق اقتصادی می‌شود که بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری در این امر نقش بسزایی دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت با ارائه تسهیلات بیشتر به بخش خصوصی می‌تواند سبب توسعه هر چه بیشتر صنعت گردشگری کشور شود.

وی ادامه داد: همچنین مجلس شورای اسلامی نیز باید با ارائه تسهیلات از طریق تسهیل قوانین مورد نیاز؛ ورود گردشگران به کشور را آسان کند.

دهقانی خاطر نشان کرد: بیمار که برای مراجعه وارد کشور می‌شود همراهانی دارد که باید مناطق توریستی را به آنها نشان داده و از این طریق فرهنگ غنی ایرانی اسلامی خود را منتقل کنیم.

وی در ارتباط با برگزاری کنفرانس‌های علمی در کشور گفت: برگزاری کنفرانس‌های علمی زمینه شناسایی توانایی بالقوه و بالفعل کشور را برای آحاد جامعه و کشورهای هدف فراهم می‌کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش بیمارستان رضوی در جذب گردشگران سلامت اظهار کرد: رتبه پزشکی ایران در دنیا مطلوب و مناسب است و متخصصان ایرانی در سراسر دنیا فعالیت می‌کنند و بسیاری از عمل‌های پیشرفته و تخصصی در کشور انجام می‌شود.

دهقانی یادآور شد: بیمارستان رضوی امکانات و تجهیزات قابل قبول و متخصصان مجربی دارد که با اطلاع‌رسانی مناسب می‌تواند گردشگران را به سوی کشور جذب کند.

انتهای پیام/70017/ت/د1000                                              

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول