اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هشت ماهه سال‌جاری

28 پروانه کاربرد علامت استاندارد در اردبیل ابطال شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل از ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد 28 واحد در استان اردبیل در هشت ماهه سال‌جاری خبر داد.

28 پروانه کاربرد علامت استاندارد در اردبیل ابطال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم علایی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی پروانه‌های کاربری واحدهای تولیدی در اردبیل اظهار داشت: در هشت ماهه گذشته از سال 201 مورد صدور، تمدید و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد توسط اداره کل استاندارد استان اردبیل صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در سال تولید ملی، ‌حمایت از کار و سرمایه ایرانی که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده و همچنین به منظور حمایت از تولیدات داخلی به ویژه در داخل استان و بر اساس بازرسی‌های متوالی توسط کارشناسان این فعالیت‌ها انجام شده است.

علایی خاطرنشان کرد:‌ در این بازرسی‌ها از سوی شرکت‌های بازرسی همکار در واحدهای تولیدی 40 مورد صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد، 14 مورد مجوز کاربرد علامت استاندارد، 115 مورد تمدید و 28 مورد نیز ابطال صورت گرفته است.

این مسئول اضافه کرد: در همین مدت به منظور حمایت از تولیدات کشاورزی استان چهار مورد پروانه استاندارد تشویقی نیز برای محصول سیب‌زمینی صادر شد.

وی بیان کرد: تولیدکنندگان باید تولیدات خود را براساس استانداردهای مربوطه تولید کنند تا علاوه بر ارتقای کیفی کالای مورد نیاز مصرف‌کنندگان بتوانیم در بازارهای بین‌المللی نیز رقابت داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی با عمل به تولید داخلی میسر است، یادآور شد:‌ تکیه بر تولیدات داخلی، ‌پویایی اقتصادی را در همه جوانب سبب می‌شود که این امر بسیار مورد توجه ما است.

علایی گفت: سال تولید ملی،‌ حمایت از کار و سرمایه ایرانی بهترین فرصت است تا بتوانیم تولیدات خود را جهانی کرده و ایران را از وابستگی به منابع و تولیدات خارجی نجات دهیم.

انتهای پیام/62003/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول