اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برنامه‌ریزی اداره فنی و حرفه‌ای اصفهان:

استاندارد‌نویسی آموزش‌های مهارتی در اصفهان پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری فنی و حرفه‌ای اصفهان به انجام پیگیری‌های لازم در زمینه استاندارد‌نویسی آموزش‌های مهارتی اختصاص دارد.

استاندارد‌نویسی آموزش‌های مهارتی در اصفهان پیگیری می‌شود

اعظم امینی در حاشیه برگزاری سیزدهمین نمایشگاه پژوهش و دستاورد‌های علمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حضور مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در سیزدهمین نمایشگاه پژوهش اظهار کرد: تدوین کتب سؤالات آزمون‌های نظری و عملی یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های جدید صورت گرفته در این مجموعه به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه این کتب به آزمون‌های مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای اختصاص دارد، اضافه کرد: در گذشته منبع خاصی برای این آزمون‌ها وجود نداشته است اما تدوین و ارائه این کتب به عنوان یکی از فعالیت‌های جدید پژوهشی در این مجموعه تلقی می‌شود.

مسئول پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با بیان اینکه این کتب به عنوان یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های جدید سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در سیزدهمین نمایشگاه پژوهش و دستاورد‌های علمی برای عموم مردم به نمایش گذاشته شده است، تصریح کرد: همچنین برخی از رشته‌های جدید آموزشی در زمینه مهارت‌های مختلف در این نمایشگاه معرفی می‌شوند.

وی پیگیری آموزش مجازی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی آموزش فنی و حرفه‌ای استان دانست و ادامه داد: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری فنی و حرفه‌ای به انجام پیگیری‌های لازم در زمینه استاندارد‌نویسی آموزش‌های مهارتی و دوره‌های آموزشی صورت گرفته در مراکز فنی و حرفه‌ای اختصاص دارد.

امینی با اشاره به اینکه تحقق این موضوع با انجام فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی امکان‌پذیر است، تاکید کرد: با توجه به حضور دانشکده‌های مطرح و ارائه و معرفی دستاورد‌های علمی در این نمایشگاه به نظر می‌رسد سیزدهمین نمایشگاه پژوهش و دستاورد‌های علمی از جذابیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار بوده است.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه‌های مطرح استان نیز در این نمایشگاه پر‌رنگ‌تر و جدی‌تر از سال‌های گذشته حضور یافته‌اند، افزود: با توجه به اینکه پژوهش‌گران، دانشجویان و افراد تحصیل‌کرده به عنوان مخاطبان چنین نمایشگاه‌هایی هستند، برگزاری این نمایشگاه‌ها قدم مثبتی در راستای توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی در سطح جامعه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

.
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول