اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری انتخابات مجمع هیئت فوتبال قزوین

شهردار الوند رئیس هئیت فوتبال قزوین شد

خبرگزاری فارس: پس از برگزاری انتخابات مجمع هیئت فوتبال استان قزوین، شهردار الوند رئیس هیئت فوتبال این استان شد.

شهردار الوند رئیس هئیت فوتبال قزوین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ساعتی پیش مجمع انتخاباتی رئیس هیئت فوتبال استان قزوین با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، محسن حق‌شناس مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، داوران، مربیان، پیشکسوتان و بازیکنان فوتبال این استان برگزار شد.

در این مجمع که متشکل از 21 نفر بود در نهایت سعید آگشته توانست با کسب 16 رأی برای چهار سال آینده سکان هدایت هیئت فوتبال استان قزوین را بر عهده بگیرد.

البته از 9 کاندیدی که برای سکان کرسی ریاست هیئت فوتبال استان نامزد شده بودند شش نفر از حضور در این انتخابات استعفا دادند که از جمله آنان می‌توان به مهدی تندکی، رضا طاهری، ولی محمدزمانی، محمدابراهیم شوشتری، حسین باجیوند و مرتضی ململی اشاره کرد.

در نهایت انتخابات با حضور یک کاندید نهایی این مجمع و میان سعید آگشته، مجید رضایی و داوود سیاح برگزار شد که در دور نخست این انتخابات سعید آگشته 11 رأی و مجید رضایی هشت رأی را از آن خود کردند و با توجه به اینکه نفر برتر نتوانسته بود نصف به علاوه یک آرا را به خود اختصاص دهد در نهایت انتخابات مجمع به دور دوم کشیده شد.

اما در این دور مجید رضایی که سمت سرمربیگری تیم فوتبال کاسپین قزوین در لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور را بر عهده دارد از حضور در این مرحله کنار کشید تا سعید آگشته به عنوان تنها نامزد این مجمع، 16 رأی را از مجموع 21 رأی گرفته شده از آن خود کند.

انتهای پیام/77004/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول