اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور

تیم فوتبال سایپا شمال به مصاف فجر سپاسی می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم سایپا شمال قائمشهر در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در شیراز به دیدار فجر سپاسی می‌رود.

تیم فوتبال سایپا شمال به مصاف فجر سپاسی می‌رود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در مرحله نخست این مسابقات که سایپا شمال قائمشهر میزبان مس سرچشمه رفسنجان کرمان بود موفق شد با پیروزی مقابل حریف به مرحله دوم این رقابت‌ها صعود کند.

سایپا شمال قائمشهر که در ورزشگاه شهدای ساری میزبان نماینده کرمان بود در نهایت با گل به خودی کاپیتان مس سرچشمه کرمان به دروازه خود صعود تنها نماینده فوتبال مازندران را به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها امضا کرد.

با توجه به صعود سایپا شمال به مرحله دوم و همچنین عدم حضور تیم مقابل فجر سپاسی شیراز این دو تیم بر اساس قرعه این رقابت‌ها باید در مرحله یک هشتم مسابقه دهند.

با توجه به اینکه هر دو تیم سایپا شمال و فجر سپاسی شیراز از دور نخست میزبان حریفان بودند، برای تعیین میزبان مرحله یک هشتم با حضور دو نماینده باشگاه در فدراسیون فوتبال قرعه‌کشی شد و تیم فجرسپاسی شیراز بر اساس قرعه میزبان این مرحله انتخاب شد.

مرحله یک هشتم نهایی فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور پنجشنبه 30 آذر از ساعت 14 به میزبانی ورزشگاه حافظیه شیراز دو تیم سایپا شمال و فجرسپاسی شیراز رودرروی هم قرار می‌گیرند.

به گزارش فارس، تیم پیروز این بازی به مرحله یک چهارم نهایی و تیم بازنده نیز از گردونه این رقابت‌ها حذف می‌شود.

انتهای پیام/86005/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول