اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهروان در گفت‌وگو با فارس خبر داد

فعالیت 65 باشگاه فوتبال مازندران در کشور

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال از فعالیت 65 باشگاه از فوتبال مازندران در کشور خبر داد.

فعالیت 65 باشگاه فوتبال مازندران در کشور

غلامرضا بهروان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: در حال حاضر 65 تیم از باشگاه‌های مازندران رده‌های مختلف آقایان و بانوان در فوتبال کشور فعالیت دارند که در نوع خود فعالیت این همه باشگاه در دیگر استان‌ها بی‌سابقه است.

وی افزود: در رده‌های مختلف فوتبال به جز لیگ برتر، مازندران دارای نماینده است که باید از سوی مسئولان استانی و شهرستانی به باشگاه‌های پایه توجه شود.

بهروان تصریح کرد: مازندران ظرفیت داشتن تیم لیگ برتری فوتبال کشور در صورت حمایت اسپانسر و سرمایه‌گذار قوی را دارد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: در حال حاضر برای حضور یک تیم در لیگ دسته یک فوتبال کشور حداقل 2 میلیارد تومان پول نیاز است که با توجه به عدم حمایت سرمایه‌گذار در استان مشکل است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با انتقاد از برخی رسانه‌ها و کارشناسان افزود: فوتبال مازندران با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و همچنان زنده است، آنهایی که می‌گویند فوتبال مازندران مرده است کارشناس نیستند و فوتبال را به خوبی درک نمی‌کنند.

وی از برگزاری تست استعدادیابی فوتبال کشور در ساری خبر داد و اظهار داشت: در یک سال گذشته با حضور مربیان مختلف فوتبال کشور 17 تست استعدادیابی با هزینه‌های شخصی هیئت فوتبال استان در ورزشگاه شهدای ساری برگزار شد.

بهروان ابراز داشت: ورزشگاه شهدای ساری مختص فوتبال است و یکی از ورزشگاه‌های استاندارد فوتبال کشور محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: این ورزشگاه دارای چهار رختکن است و همچنین چندین درب ورودی و خروجی برای تماشاگران است که دیگر ورزشگاه‌های فوتبال کشور چنین شرایطی را ندارند.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کشور یادآور شد: در حال حاضر تمام ورزشگاه‌های لیگ برتری فوتبال کشور به شبکه اینترنت متصل هستند و هیئت فوتبال استان نیز با هزینه خود ورزشگاه شهدای ساری را برای ارسال فوری اخبار و رویداد ورزشی خبرنگاران این ورزشگاه را به شبکه اینترنت وصل کرده است.

رئیس هیئت فوتبال مازندران در پایان خاطر نشان کرد: برای تمام باشگاه‌های فوتبال استان اهمیت قائل هستم و هیئت فوتبال مازندران از هر نظر حمایت خود را به تیم‌های ورزشی اعلام می‌کند.

انتهای پیام/86005/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول