اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال وحدت لاشک کجور:

طرفدار حمایت پرسپولیس از فوتبال کجور مازندران هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال وحدت لاشک کجور در مازندران گفت: اگر واقعا باشگاه پرسپولیس تهران پیشنهاد رسمی برای حمایت از تیم ما را بدهد با کمال میل آن را می‌پذیریم و آماده هرگونه همکاری با آنها هستیم.

طرفدار حمایت پرسپولیس از فوتبال کجور مازندران هستیم

نوربخش الیکایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر گفت: این تیم از سال 1360 تاسیس و تمریناتش را شروع کرد و به مدت 10 سال در نوشهر فعالیت خود را ادامه داد اما اکنون و تقریبا از سال 71 در چالوس به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: پس از چند سال فعالیت مستمر و قوی و کسب عنوان‌های قهرمانی در رقابت‌های استانی و شهرستانی، به دلیل مشکلات مالی از ادامه فعالیت ورزشی بازماند تا اینکه دوباره امسال فعالیت خود را از سر گرفت و تمرینات خود را برای حضور مقتدرانه و صعود در زیرگروه غرب مازندران آغاز کرد.

سرمربی تیم فوتبال وحدت لاشک بیان کرد: اکنون مدت 9 ماه است که تمرینات منظم و فشرده‌ای را انجام می‌دهیم تا در گروهمان در مسابقات فوتبال غرب مازندران قهرمان شده و سپس برای حضوری قوی‌تر خود را برای حضور در رقابت‌های شرق مازندران آماده کنیم.

وی عنوان کرد: در صورتی که در رقابت‌های فوتبال غرب و شرق مازندران بتوانیم جزء تیم‌های اول و دو گروهمان شویم به رقابت‌های لیگ فوتبال دسته دوم مازندران صعود می‌کنیم و با توجه به این تیم جوان و متحدی که داریم صعود به رده‌های بالاتر دور از ذهن نیست.

الیکایی ادامه داد: برای شرکت در مسابقات فوتبال غرب مازندران 50 میلیون تومان نیاز است تا بتوان به‌صورت حرفه‌ای پا به این رقابت‌ها گذاشت.

وی گفت: ما در تیم فوتبال وحدت لاشک کجور 40 نفر جوان ورزشکار داریم که انصافا اهل هیچگونه حاشیه‌ای نیستند و بنابراین از مسئولان انتظار داریم از این ورزشکاران حمایت کنند و حتی از تمرینات تیم بازدید کنند تا باعث ایجاد انگیزه بیشتر آنها شود.

این مربی مازندرانی درباره آینده این تیم خاطر نشان کرد: تا جایی که بتوانیم تلاش می‌کنیم تا در فوتبال کشور بالا برویم تا این جوانان مشتاق ورزش هم بتوانند در فوتبال این مملکت جایگاه بسیار موفق‌تر از این را داشته باشند و این حق آنها است چون در سلامت کامل و بدون حاشیه به ورزش فوتبال می‌پردازند.

این مربی فوتبال درباره دستمزد بازیکنان تیم فوتبال وحدت لاشک تصریح کرد: هیچ یک از بازیکنان ما حتی یک ریال هم حقوق و دستمزد نمی‌گیرند اما با جان و دل برای تیمشان بازی می‌کنند و همه متحدانه به دنبال موفقیت تیم وحدت لاشک هستند.

الیکایی درباره توجه اداره ورزش و جوانان چالوس به این تیم عنوان کرد: این اداره نظر مساعد و مثبتی به تیم ما دارد و قول مساعد داده بود تا ما را برای شرکت در رقابت‌های فوتبال غرب مازندران معرفی کند که البته نیز به قول خود عمل کرد و این برای اعضای تیم ما روحیه بسیار خوبی ایجاد کرد و ما هم کمال تشکر را از آنها داریم.

وی در ادامه به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس تهران برای زیر پوشش قرار دادن تیم فوتبال وحدت لاشک کجور اشاره کرد و گفت: چند ماه قبل فردی آمد و مدعی شد که از طرف باشگاه پرسپولیس تهران است و قصد حمایت کردن از این تیم را دارد اما چون حرف‌های این شخص حالت ضد و نقیض داشت به آن توجهی نکردیم اما اگر واقعا باشگاه پرسپولیس تهران پیشنهاد رسمی برای حمایت از تیم ما را بدهد با کمال میل آن را می‌پذیریم و آماده هرگونه همکاری با آنها هستیم اما با این شرط که قویا و مستمرا از این تیم حمایت شود و فقط موقتی و گذرا نباشد.

سرمربی تیم فوتبال وحدت لاشک ابراز کرد: تلاش همه اعضای تیم فوتبال وحدت لاشک کجور این است تا قوی‌تر از گذشته در فوتبال ظاهر شده و این تیم را در فوتبال کشور مطرح کرده و نسبت به تداوم حضور در سطح اول فوتبال کشور اهتمام ورزیده شود.

انتهای پیام/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول