اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسفند ماه امسال

جشنواره ملی شعر و ادب زنان در کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ثارالله استان کرمان گفت: جشنواره ملی شعر و ادب زنان تاریخ‌ساز اسفند ماه سال جاری در کرمان برگزار می‌شود.

جشنواره ملی شعر و ادب زنان در کرمان برگزار می‌شود

مرضیه هادی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: بسیج جامعه زنان سپاه ثارالله با همکاری ادارات و ارگان‌های مختلف در نظر دارد، جشنواره‌ای با هدف نگاه به حضور حماسی و معنوی زنان در عرصه‌های گوناگون برگزار کند.

وی بیان داشت: جشنواره ملی شعر و ادب زنان تاریخ‌ساز به حضور زنان در انقلاب اسلامی و موفقیت باز یافته‌‌ بعد از انقلاب به ویژه دفاع مقدس و همچنین دستیابی به شناخت، معرفی و تبیین جایگاه زنان جان بر کف و شهادت‌طلب با استفاده از شعر، داستان و سایر شیوه‌های هنری می‌پردازد.

هادی‌زاده عنوان کرد: به منظور بهره‌گیری از شیوه‌های مختلف ارتقای فرهنگ متعالی اسلام و تقویت هویت ملی و دینی جوانان به ویژه بانوان این جشنواره در اسفند ماه سال جاری در دو بخش شعر و داستان و دو مقطع زیر 18 سال و بالای 18 سال در کرمان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال زیاد از فراخوان، آخرین مهلت ارسال آثار شعر و داستان 21 دی ماه سال جاری است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه جشنواره به آدرس www.shakheyeyas. ir‌‌ مراجعه و یا با شماره تلفن‌ 03412735279 تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/ 2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول