اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان ‌و بلوچستان خبر داد

کشف 300 کیلوگرم موادمخدر از سوداگران مرگ

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان ‌و بلوچستان از درگیری با سوداگران مرگ و کشف بیش از 300 کیلوگرم موادمخدر تریاک خبر داد.

کشف 300 کیلوگرم موادمخدر از سوداگران مرگ

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، رضا ناظری اظهار داشت: یگان تکاوری کوله سنگی زاهدان با تجهیزات به مأموریت اعزام شدند که در مسیر به کاروان قاچاقچیان موادمخدر برخورد می‌کنند.

وی افزود: سوداگران مرگ به محض رؤیت مأموران به سوی آنان تیراندازی می‌کنند که در این درگیری دو نفر از کارکنان انتظامی بر اثر اصابت گلوله مجروح شدند و سوداگران مرگ که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند و توان مقابله با جان برکفان نیروی انتظامی را نداشتند با استفاده از صعب‌العبور بودن منطقه متواری شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر بیان کرد: مأموران در این عملیات موفق شدند مقدار 305 کیلوگرم موادمخدر که شامل 190 کیلوگرم تریاک و 115 کیلوگرم مرفین است را از قاچاقچیان موادمخدر کشف و ضبط کنند.

کشف محموله 20 کیلویی کراک از یک منزل در خاش

ناظری همچنین از کشف حدود 20 کیلوگرم موادمخدر از نوع کراک در شهرستان خاش خبر داد.

وی گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر خاش در یک کار اطلاعاتی و شناسایی مشترک با اداره اطلاعات آن شهرستان موفق شدند این محموله کراک را که برای حمل به دیگر شهرهای استان حمل می‌شد، کشف و ضبط کردند.

این مسئول انتظامی در ادامه افزود: در این عملیات که با هماهنگی مراجع قضایی انجام شد طی بازرسی از یک باب منزل، سه متهم دستگیر شدند و تعداد سه قبضه سلاح جنگی و شکاری به همراه مهمات مربوطه کشف و ضبط شد.

ناظری خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ این محموله 20 کیلویی کراک را در بسته‌بندی‌های مختلف و در قسمت‌های مختلف خودرو زانتیا جاسازی کرده بودند که در این عملیات دستگیر و به نیت شوم خود نرسیدند.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول