اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی مازندرانی تیم ملی کشتی فرنگی:

آغاز اردوی تیم‌ملی کشتی با نظر محمد بنا است/ برگزاری اردو با 40 کشتی‌گیر

خبرگزاری فارس: مربی مازندرانی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران اسلامی گفت: آغاز مرحله سوم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی به نظر محمد بنا سرمربی این تیم برمی‌گردد.

آغاز اردوی تیم‌ملی کشتی با نظر محمد بنا است/ برگزاری اردو با 40 کشتی‌گیر

سعید شیرزاد ظهر امروز با اشاره به تعویق مرحله سوم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی که قرار بود 23 آذر سال جاری در تهران برگزار شود، به خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: این اردو قرار بود در ادامه مراحل اول و دوم تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در خانه کشتی برگزار شود که با نظر محمد بنا سرمربی این تیم به تعویق افتاد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون دو مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به کار خود پایان داد، ابراز داشت: بنا برای پیشرفت تیم ملی کشتی و رسیدن به چشم‌انداز بلندمدت خود برنامه‌ریزی مدون و خاصی دارد تا با پایه‌گذاری از نوجوانان و جوانان کشتی‌گیرانی برای بزرگسالان تربیت شوند.

شیرزاد یادآور شد: پس از بازگشت بنا از مسافرت خارج از کشور شرایطی که قرار بود از سوی فدراسیون کشتی برای تیم ملی، کشتی‌گیران و حقوق مربیان فراهم شود آماده نبوده و او تمرینات را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرد.

وی اضافه کرد: آن مواردی که مد نظر سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بود از سوی مسئولان انجام نشد و یک سری مسایل مالی مربیان نیز پیش آمد که با توجه به عدم مهیا بودن شرایط وی تشخیص داد تا اردو در زمان مناسب‌تری برگزار شود.

شیرزاد در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس در مورد نتایج نشست اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی با مسئولان فدراسیون کشتی عنوان کرد: صحبت‌هایی در این زمینه بین دو طرف انجام شد و فدراسیون کشتی و شخص آقای خطیب نیز قول مساعد داد تا برگزاری دور سوم اردوی تیم ملی که با 40 کشتی‌گیر همراه خواهد بود شرایط لازم و انتظارات را فراهم کند.

مربی مازندرانی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران اسلامی با تاکید بر اینکه زمان برگزاری دور سوم تمرینات تیم ملی هنوز مشخص نیست، گفت: در این زمینه مسئولان تیم ملی و فدراسیون مشکلی با هم ندارند بلکه به دنبال ایجاد امکانات و شرایط مطلوب برای جوانان، مربیان و ملی‌پوشان هستیم.

وی با اشاره به اینکه دو مرحله گذشته اردوی تیم ملی بسیار رضایت‌بخش بوده است، ادامه داد: بیشتر به کارهای آمادگی عمومی و فعالیت‌های جسمانی پرداختیم.

این مسئول یکی از مهم‌ترین رویدادهای کشتی امسال را رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی به میزبانی تهران برشمرد و ابراز داشت: این دوره از رقابت‌ها چون امسال به میزبانی ایران برگزار می‌شود بسیار حائز اهمیت است و تیم ملی فرنگی ایران هم با توجه به اینکه چندین دوره قهرمان این رقابت‌ها بوده باید شرایط لازم برای تداوم این قهرمانی توسط فدراسیون مهیا شود.

انتهای پیام/86012/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول