اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

ایجاد زیرساخت‌های لازم سبب تشویق گردشگران سلامت می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:برای تشویق بیماران به انتخاب ایران برای درمان خود باید زیرساخت‌های لازم را ایجاد و گسترش داد.

ایجاد زیرساخت‌های لازم سبب تشویق گردشگران سلامت می‌شود

محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در آستانه سومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی اظهار کرد: با توجه به جایگاه مطلوب ایران در منطقه از نظر خدمات پزشکی موضوع گردشگری سلامت مطرح می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: امروزه شاهد هستیم که بیماران سایر کشورها برای درمان بیماری خود به ایران سفر می‌کنند و برای تشویق آنها به انتخاب ایران برای درمان خود باید زیرساخت‌های لازم را ایجاد و گسترش داد.

جوکار خاطر نشان کرد: با ورود بیمار و همراهان او به کشور باید تمام امکانات رفاهی، اقامتی و درمانی در اختیار آنها قرار داده و بیمارستان‌ها نیز به موقع بیماران را پذیرش کنند.

وی یادآور شد: با معرفی خدمات درمانی کشور و امکانات رفاهی از طریق مجازی می‌توان گردشگران سلامت را به سوی کشور جذب کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرهنگ و ارزش‌های دینی کشور گفت: بیشتر گردشگران از کشورهای همجوار برای زیارت به مشهد مقدس سفر می‌کنند و بسیاری از بیماران ناامید با مراجعه به حرم امام رضا(ع) و روحیه معنوی که کسب می‌کنند شفا می‌گیرند.

جوکار افزود: حضور مردم در یک شهر مذهبی سبب آرامش روحی و احساس امنیت در آنها می‌شود در این ارتباط خوب است تا با ساخت بیمارستان‌های مجهز در این شهر بیماران را برای پیگیری درمان خود تشویق کنیم.

وی در ارتباط با نقش بیمارستان رضوی در جذب گردشگران سلامت اظهار کرد: بیمارستان رضوی به خاطر قرار داشتن در مشهد مقدس و جنبه زیارتی داشتن این شهر و خدمات درمانی خوب این بیمارستان به نمونه‌ای بارز در کشور تبدیل شده است.

سومین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اسلامی 28 و 29 آذر ماه سال جاری در بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70017‌/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول