اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آمل خبر داد

چاپ کتاب زندگینامه آیت‌الله حسن‌زاده آملی

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: دانش‌آموز مازندرانی به زندگی عالم ذوالفنون آیت‌الله حسن حسن‌زاده آملی پرداخته است و زوایای مختلف زندگی پربرکت معظم‌له را به رشته تحریر درآورده است.

چاپ کتاب زندگینامه آیت‌الله حسن‌زاده آملی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، اکبر لطفی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که در دبیرستان فرزانگان علامه محمدتقی آملی برگزار شد، اظهار داشت: این دانش‌آموز آملی توانست کتابی با نام "هفت خان حسن" به چاپ برساند. 

این مسئول گفت: در جلسات ماهانه شورای آموزش و پرورش بر آن شدیم تا این جلسات در یکی از مدارس شهرستان برگزار شود.

وی افزود: آموزش مربیان پیش‌دبستانی مدارس غیردولتی و دولتی این شهرستان در قالب آموزش‌های ضمن خدمت آغاز شده و تا پایان سال ادامه می‌یابد.

دبیر شورای آموزش و پرورش آمل با اشاره به برخی عملکردهای این اداره در مدت یک ماه گذشته ابراز داشت: در ششمین روز ماه محرم که با نخستین روز آذر ماه مقارن شد نخستین دسته‌روی عزاداری 4 هزار نفری دانش‌آموزان پسر را در این شهرستان برگزار کرده و همچنین مانور زلزله در این شهرستان برای نخستین بار در یکی از مدارس روستایی به نام دبیرستان شهدای اجوارکلای دابودشت اجرا کردیم.

لطفی تصریح کرد: شورای آموزش و پرورش این شهرستان در سنجش اداره کل آموزش و پرورش مازندران رتبه دوم استان را از آن خود کرد که این مهم با همکاری و مشارکت فرماندار آمل و اعضای شورای آموزش و پرورش محقق شد.

وی با اعلام اینکه هیئت مدیره مجمع خیران بانوان و آقایان در مورد بررسی مشکلات آموزش و پرورش تشکیل شد که مصوباتی را به همراه داشت، اظهار داشت: در هفته پژوهش نیز از سه معلم برتر این شهرستان که با طرح اقدام پژوهشی به جشنواره کشوری راه یافتند تقدیر شد.

‌مدیر آموزش و پرورش آمل با اشاره به کسب رتبه نخست گروه سرود ولایت این شهرستان در مسابقات استانی و رتبه برتر در برگزاری طرح هجرت خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان دبیرستان فرزانگان نیز توانستند در قبولی کنکور سراسری برای ورود به دانشگاه‌ها حائز رتبه برتر شوند.

وی با اشاره به بحث محوری جلسه شورای آموزش و پرورش آذر ماه 1391 بیان داشت: یکی از مواردی که در جلسه امروز به تصویب اعضا درآمد بحث تغییر نام پارک مجاور دبیرستان فرزانگان آیت‌الله محمدتقی آملی به پارک "دانش‌آموز" است که این امر جهت حفظ و صیانت از دختران دانش‌آموزان منطقه صورت گرفته است.

انتهای پیام/86012‌/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول