اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز 9 صورت می‌گیرد

توزیع 5 هزار جلد کتابچه « تجلی بصیرت » در همدان

خبرگزاری فارس: رئیس اوقاف و امور خیریه همدان از توزیع 5 هزار جلد کتابچه « تجلی بصیرت» در بین زائران امامزادگان استان به مناسبت سالروز 9 دی خبر داد.

توزیع 5 هزار جلد کتابچه « تجلی بصیرت » در همدان

سیدحسن رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه نهم دی سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، اظهار داشت: با دید بصیرت، آدمی درست را از نادرست و حق را از باطل به آسانی تشخیص می‌دهد و به انحراف نمی‌افتد؛ درست مثل ملت غیور ایران که در نهم دی ماه 88 با بصیرت و آگاهی به میدان آمدند و طومار فتنه‌گران داخلی و خارجی را در هم کوبیدند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که از این روز به عنوان یوم‌الله یاد کردند، گفت: در این روز ماندگار حماسه دیگری توسط ملت ولایتمدار ایران رقم خورد که بسیار شایان توجه و تأکید است.

رئیس اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه نهم دی ماه روز عمل به گفته امام(ره) مبنی بر اینکه «پشتیبان ولایت باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» است، گفت: در این روز مردم اثبات کردند که هرگز فریب دشمنان نظام و انقلاب را نخواهند خورد.

وی از نهم دی ماه به عنوان روز تجدید بیعت با ولی فقیه یاد کرد و ابراز داشت: در راستای ارج نهادن به این روز سازمان اوقاف اقدام به انتشار کتابچه‌ای با عنوان « تجلی بصیرت» کرده است.

رضوی در پایان عنوان کرد: تعداد 5 هزار جلد از کتابچه «تجلی بصیرت» از سوی اوقاف همدان در بین زائران بقاع متبرکه استان همدان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/89004/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول