اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 15 دی ماه

ارسال آثار به مسابقه تألیف کتاب نماز فارس تمدید شد

خبرگزاری فارس: مهلت ارسال آثار ادبی به پانزدهمین دوره مسابقه تالیف کتاب نماز استان فارس «نویسندگان جوان و جوانان نویسنده» تا 15 دی ماه امسال تمدید شد.

ارسال آثار به مسابقه تألیف کتاب نماز فارس تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز فارس، قائم مقام ستاد اقامه نماز این استان، با اشاره به اینکه تاکنون 98 اثر از نویسندگان جوان از سراسر فارس به این ستاد رسیده است اظهار داشت: علاقه‌مندان باید آثار خود را در شش قالب شعر، داستان، قطعه ادبی، خاطره‌نویسی، تالیف و مقاله تهیه و تا 15 دی ماه امسال به نشانی ستاد اقامه نماز فارس واقع در خیابان قصردشت، انتهای کوچه 14 ارسال کنند.

حجت‌الاسلام علی سقاچی درباره موضوعات و عناوین پیشنهادی پانزدهمین دوره مسابقه تألیف کتاب نماز گفت: خاطرات نخستین نمازم، نماز، نشاط و شادابی، ویژگی‌های فردی و اجتماعی جوان نمازگزار، آثار و برکات نماز جماعت در زندگی، مقام و منزلت اهل مسجد، انتظار شما از امام جماعت مدرسه و مسجد محله‌تان و نماز، نیاز به درگاه بی‌نیاز از محورهای این مسابقه فرهنگی است.

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس افزود: نتایج مسابقه پس از بررسی و داوری در نیمه دوم اسفند ماه سال جاری از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی www.namaz.ir  اعلام می‌شود.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول