اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز:

توسعه حمل و نقل پاک را با جدیت پیگیری می‌کنیم

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: ایمنی و توسعه حمل و نقل پاک و سبز در شهرداری شیراز را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

توسعه حمل و نقل پاک را با جدیت پیگیری می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسام قلعه‌دار بعد از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز حمل و نقل اظهار داشت: حمل و نقل پلی میان بازار تولید و مصرف است که توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را به همراه دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: در حوزه حمل و نقل ترافیک شهرداری شیراز ایمنی و توسعه حمل و نقل پاک و سبز را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

وی ابراز داشت: در حوزه حمل و نقل ترافیک شهرداری شیراز اولویت ما توسعه حمل و نقل پاک یعنی دوچرخه‌سواری و ایجاد فضا برای پیاده‌روی است.

قلعه دار اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال توسط شهرداری‌های مناطق 9گانه خطوط دوچرخه سواری در شیراز راه‌اندازی شود.

وی همچنین توسعه ناوگان عمومی را از دیگر اولویت‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز دانست و ادامه داد: مکانیزه کردن خدمات تمام اتوبوس‌ها نیز تا پایان سال انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در ادامه از بهره‌برداری فاز نخست قطار شهری شیراز خبر داد و ابراز داشت: امیدواریم از ابتدای سال آینده شاهد راه‌اندازی نخستین فاز قطار شهری شیراز از میدان نمازی تا میدان احسان باشیم که این امر در کاهش ترافیک بسیار موثر است.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به احداث 7 هزار واحد پارکینگ تا پایان سال آینده بیان کرد: عملیات احداث تعدادی پارکینگ طبقاتی با مشارکت بخش خصوصی و تعدادی به صورت امانی در دست اجراست که این 7 هزار واحد پارکینگ تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فارس، مراسم بزرگداشت روز حمل و نقل با حضور مسئولان استانی و معاونان شهرداری شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول