اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی کرمان:

رویکرد دانشجو آینده ایران را می‌سازد

خبرگزاری فارس: مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: رویکرد دانشجو، تضمین‌کننده فردای ایران است و با رویکرد خود جامعه را می‌سازد.

رویکرد دانشجو آینده ایران را می‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سیاوش مسلمی پیش از ظهر امروز در یازدهمین جشنواره ممتاز، مبتکر و نوآور بسیجی مراکز آموزش عالی استان کرمان اظهار داشت: وحدت حوزه و دانشگاه وقتی اهمیت دارد که دانشگاه تربیت دینی را به‌ درستی انجام دهد.

وی افزود: اگر وحدت بین حوزه و دانشگاه شکل بگیرد، می‌توان با اطمینان گفت که مدیران کشور با نگرش اسلامی وارد چرخه هدایت می‌شوند و دانشجو تضمین‌کننده فردای ایران است.

مسلمی با بیان اینکه از رویکرد دانشجو می‌شود فردای جامعه را حدس زد، گفت: آن کسانی که با نیت ریشه‌کن کردن ایمان دینی در کشور به دانشگاه پرداختند با برهم زدن تفکرات دینی و سرگرمی‌های ضد دینی محیط دانشگاه را آلوده کردند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان ابراز داشت: علم و پژوهش رکن امنیت و پژوهش بلند مدت کشور است و با گسترش علم و اهتمام در پژوهش توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

مسلمی با بیان اینکه جشنواره مبتکران و نوآوران بسیجی یازدهمین سال متوالی در دو مرحله استانی و کشوری در حال برگزاری است، گفت: فراخوان این جشنواره از 15 مهر ماه تا اول آذر با موضوعات مقاله، اختراع، ارائه طرح پژوهشی و کسب مقام در مجامع علمی بود.

وی بیان داشت: داوری این جشنواره از اوایل آذر ماه آغاز و از بین 75 آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره، 18 اثر حائز رتبه شد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان تصریح کرد: هدف این جشنواره شناسایی استعدادها، ابتکارات و اختراعات و پژوهش‌های برتر در راستای تشویق و تجلیل از پژوهشگران است.

وی افزود: تقویت روحیه پژوهش و تحقیق در فضای دانشگاهی و تقویت روحیه خلاقیت و ابتکار از دیگر اهداف این جشنواره بود.

انتهای پیام/80028/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول