اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و امور جوانان ایلام:

حمایت از جوانان دانشجو از اولویت‌های این اداره کل است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: حمایت از جوانان دانشجو از اولویت‌های این اداره کل است.

حمایت از جوانان دانشجو از اولویت‌های این اداره کل است

سیدمالک صادقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این دستگاه اجرایی برنامه‌های مختلفی را در راستای حمایت از جوانان در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان در راستای اهداف سازمانی برنامه‌های مختلفی را در این راستا تدوین کرده است.

این مسئول اضافه کرد: یکی از برنامه‌های این دستگاه حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی در بخش‌های مختلف از جمله حوزه ورزش و ... است.

صادقیان تصریح کرد: توسعه و تعمیق راهکارهای مسائل مربوط به ورزش و جوانان، بهره‌گیری از توان و ظرفیت بالقوه دانشگاه‌ها و تشویق دانشجویان به انجام تحقیقات و پروژه‌های کاربردی از مهم‌ترین اهداف این دستگاه در راستای ارائه این نوع خدمات به دانشجویان است.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: در این راستا از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی حمایت شده و از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

وی ادامه داد: مهم‌ترین اولویت‌های مورد حمایت در حوزه جوانان موضوعات ‌اشتغال، سلامت، ازدواج، هویت، اوقات فراغت، روابط بین نسلی، مشارکت اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی است.

این مسئول اضافه کرد: اولویت‌های حوزه ورزشی نیز شامل ورزش و سالمندی، ورزش و خانواده ایرانی، استعدادیابی ورزشی، تربیت بدنی و اجتماعی شدن، صنعت ورزش اقتصاد و تبلیغات است.

انتهای پیام/2246/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول