اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

اعتماد به جوانان بین مسئولان کشور نهادینه شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: امروز با منویات مقام معظم رهبری و تلاش دولت خدمتگزار توجه و اعتماد به جوانان در بین مسولان و مدیران نهادینه شده است.

اعتماد به جوانان بین مسئولان کشور نهادینه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، احمد جعفری‌نسب صبح امروز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان تنگستان به نقش جوانان کشور از بدو انقلاب تاکنون اشاره و اظهار داشت: جوانان مومن و متدین ایران اسلامی همواره با بهره‌گیری از انرژی، پشتکار و خلاقیت گام‌های موثری در اداره امور کشور برداشته است.

وی با بیان اینکه باید به جوانان میدان داده شود افزود: مدیران، مسئولان و فعالان امروز، جوانان پرتلاش دیروز هستند که در شرایط بحرانی جنگ تحمیلی با قدرت ایمان و اندیشه جنگ را اداره نمودند.

جعفری‌نسب خاطرنشان کرد: امروز با منویات مقام معظم رهبری و تلاش دولت خدمتگزار توجه و اعتماد به جوانان در بین مسولان و مدیران نهادینه شده است.

وی تاکید کرد: باید مسائل و مشکلات جوانان از قبیل اشتغال و ازدواج جوانان شهرستان با همفکری خود آنان ساماندهی شود.

فرماندار تنگستان ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان در عمل به وظایف و مصوبات این ستاد تمام تلاش خود را به کار گیرند.

معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این نشست ضمن شرح وظایف ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: این کمیته با تشکیل سه کمیته تخصصی پیگیری اجرای مصوبات، کمیته اجتماعی و اقتصادی و کمیته فرهنگی و تربیتی باید مسائل و مشکلات حوزه جوانان را بررسی و با ارائه راهکار مناسب رفع نماید.

حبیب الله زحمتکش ادامه داد: ساماندهی مطالعاتی، علمی و پژوهشی، مسکن، اوقات فراغت، اشتغال، ازدواج، حفظ سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی، توسعه و ارتقای مشارکت جوانان از جمله برنامه‌های ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان‌ها است.

انتهای پیام/66004/ر/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول