اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پزشکی جهرم خواستار شد

توجه به پژوهش‌های پزشکی در راستای معارف اسلامی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: دانشجویان باید با پژوهش و تحقیق در راستای دین‌شناسی و علوم پزشکی بیش از پیش در زمینه ارتقای سلامت جامعه گام بردارند.

توجه به پژوهش‌های پزشکی در راستای معارف اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدکاظم تدین صبح امروز در دومین همایش قرآن‌پژوهی و طب اظهار داشت: حرکت متخصصان سایر علوم به سمت قرآن روح و منطق را با معنویت منطبق می‌کند.

وی با بیان اینکه رسالت دانشگاه پزشکی در افق چشم‌انداز 20 ساله کشور، تربیت دانش‌آموختگان فرهیخته در زمینه علوم سلامت است، افزود: محققان علوم پزشکی با ورود به حوزه‌های پزشکی معارف اسلامی می‌توانند به نتایج خوبی دست یافته و دانشجویان با بهره‌گیری از این فرصت‌ها تزکیه و تعلیم را سرلوحه امور خود قرار می‌دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم ایجاد فضای رقابت بین دانشجویان علوم پزشکی و تبادل آنها با اساتید و فرهیختگان حوزه و دانشگاه را از اهداف برگزاری این کنگره دانشجویی عنوان کرد و افزود: دانشجویان باید با پژوهش و تحقیق در راستای دین‌شناسی و علوم پزشکی بیش از پیش در زمینه ارتقای سلامت جامعه گام بردارند.

در ادامه دبیر علمی دومین همایش قرآن‌پژوهی و طب دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز گفت: از 138 مقاله ارسال شده به دبیرخانه این همایش 104 مقاله پس از داوری پذیرفته و 88 مقاله نیز به صورت پوستر ارائه شده است.

حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر خاطرنشان کرد: این همایش در سه نشست با محوریت مسائل ویژه علوم پزشکی، سلامت روانی و قرآن‌درمانی و مسائل تغذیه‌درمانی ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول