اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل:

بیش از 51 درصد مصرف گاز در اردبیل خانگی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در یک سال گذشته 51.42 درصد مصرف خانگی گاز در استان اردبیل را شاهد بودیم.

بیش از 51 درصد مصرف گاز در اردبیل خانگی است

فیروز خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با نگاهی به مصارف مختلف گاز در استان اردبیل در می‌یابیم که در شش ماه اول سال مصرف صنعتی و تجاری و در شش ماه دوم افزایش مصرف خانگی مشهود است.

وی بیان داشت: در یک سال گذشته 51.42 درصد مصرف خانگی، 10.2 درصد سی‌ان‌جی، 17.83 درصد نیروگاه، 11.2 درصد صنایع و 9.53 درصد مصرف متفرقه داشتیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ادامه داد: تا شهریور سال جاری از ابتدای سال 22.3 درصد مصرف خانگی داشتیم در صورتی که این رقم در سال گذشته 36.32 درصد بود.

خدایی، مصرف 4.66 درصدی صنایع را نیز یادآور شد و افزود: کل گاز مصرفی شش ماه اول 750 میلیون مترمکعب بود که امسال در بخش نیروگاه شاهد مصرف 49.77 درصدی گاز هستیم.

این مسئول به طرح‌های توسعه‌ای شرکت گاز استان اردبیل اشاره کرد و گفت: سال گذشته قطعی عمده‌ای را شاهد نبودیم و تنها در محلات و زمان توسعه شبکه با اطلاع قبلی تنها چند ساعت گاز قطع می‌شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ارائه خدمات به مشترکین را از طریق دفتر خدمات دولت یادآور شد و ابراز داشت: اطلاع‌رسانی از طریق شبکه‌های سراسری انجام می‌شود و انتظار داریم مردم نیز ما را همراهی کنند.

خدایی در پایان سخنان خود به تعطیلی برخی جایگاه‌های سی‌ان‌جی نیز اشاره کرد و گفت: تنها یک جایگاه سی‌ان‌جی در یکی از شهرستان‌های اردبیل غیرفعال است که در صورت پرداخت هزینه این جایگاه را نیز فعال خواهیم کرد.

انتهای پیام/62003/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول