اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین:

3 نمایشگاه به طور همزمان در قزوین برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین از برپایی سه نمایشگاه همزمان از 28 آذرماه در قزوین خبر داد.

3 نمایشگاه به طور همزمان در قزوین برپا می‌شود

علی وحدتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: هفتمین نمایشگاه مواد غذایی به همراه سومین نمایشگاه مواد شوینده و بهداشتی و همزمان چهارمین نمایشگاه نان، شیرینی، شکلات و تنقلات از 28 آذرماه لغایت دوم دی ماه با مشارکت 50 غرفه در فضایی به مساحت 2000 متر مربع در قزوین برپا می‌شود.

وی اهداف برپایی این نمایشگاه‌ها را آشنایی مردم با آخرین تولیدات و دستاوردهای نمایندگی‌های معتبر کشور برشمرد و گفت: افزایش تنوع انتخاب و خرید مردم، ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز و ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف ‌کننده با هدف ایجاد فضای رقابتی از جمله مهم‌ترین اهداف دیگر برپایی نمایشگاه‌های برگزار شده است.

وحدتی متذکر شد: در طول برپایی سه نمایشگاه همزمان در قزوین مشارکت‌کنندگان استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان، آذربایجان غربی، قزوین، خراسان و چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین اذعان داشت: سه نمایشگاهی که قرار است از 28 آذرماه در قزوین برپا شوند در مدت ایام برگزاری از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برای بازدید علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/77004/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول