اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز هفته پژوهش

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خوزستان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه دستاوردهای مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی، صنعتی و دستگاه‌های اجرایی خوزستان در دومین روز هفته پژوهش و فناوری با حضور استاندار و مسئولان استان افتتاح شد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خوزستان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، این نمایشگاه در سالن‌های مجتمع فرهنگی ورزشی امام رضا (ع) واقع در شهرک نفت در مجموع به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع با مشارکت و حضور 35 دستگاه اجرایی و مرکز تحقیقاتی در قالب 75 غرفه نمایشگاهی برپا شده است.

در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی که عصر روز یکشنبه افتتاح شد، با حضور سید جعفر حجازی از چند طرح و دستاورد تحقیقاتی ویژه رونمایی شد.

طرح تحقیقاتی تجهیزات فرایند اکسیداسیون الکترولیز پلاسمایی (برای پوشش دهی به سطوح مختلف) و نیز سایت فناور نیوز با حمایت پارک علم و فناوری خوزستان، طرح‌های تولید ماهیان جدید گرمابی و تولید نمونه جدیدی از غذای میگو توسط مرکز تحقیقات آبزی پروری جنوب، تولید یک دارو توسط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، تولید تیرآهن با وزن کمتر از معمول توسط گروه ملی از جمله دستاوردهای پژوهشی بودند که امروز رونمایی و معرفی شدند.

در ابتدای مراسم افتتاحیه نمایشگاه، استاندار و مسئولان حاضر در مراسم با حضور در جایگاهی ویژه در سالن شماره یک نمایشگاه، با اهدای گل به مقام شامخ شهدای جهاد علمی و نیز شهید تندگویان ادای احترام کردند.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان خوزستان از فردا به مدت سه روز تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 16 آماده بازدید علاقه‌مندان به ویژه دانش‌آموزان ودانشجویان است. به منظور تسهیل در رفت و آمد و رفاه شهروندان از سوی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب چند دستگاه اتوبوس در ساعات اعلام شده از میدان چهارشیر و سه راه فرودگاه آماده انتقال علاقه مندان به نمایشگاه است.

انتهای پیام/2247/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول