اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

افزایش تولید برق در بزرگ‌ترین نیروگاه خاورمیانه

خبرگزاری فارس: تولید 12 درصد انرژی بیش از میزان تعهد از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب نیروگاه شهید سلیمی نکا در بین شرکت‌های مدیریت تولید برق کشور بوده است.

افزایش تولید برق در بزرگ‌ترین نیروگاه خاورمیانه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا، این سازمان به عنوان یکی از نیروگاه‌های استراتژیک کشور و از مهم‌ترین سرمایه‌های ملی کشور محسوب می‌شود.

نیروگاه شهید سلیمی نکا از بزرگ‌ترین نیروگاه‌های خاورمیانه به‌شمار می‌رود که در ساحل دریای خزر و در 22 کیلومتری شمال شهرستان نکا واقع شد.

در ارزیابی‌های به عمل آمده از سوی وزارت نیرو، پیرامون عملکرد سال 1390 شرکت‌های مدیریت تولید برق کشور،‌ نیروگاه شهید سلیمی نکا رتبه اول را به دست آورد.

با کسب این موفقیت مجید نامجو وزیر نیرو با اهدای تندیس و لوح تقدیر به محمدابراهیم طالبیان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل نیروگاه نکا در چهارمین جلسه مشترک روسای شورای هماهنگی استان‌ها از زحمات مدیران و کارکنان نیروگاه تقدیر و تشکر کرد.

روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی نکا مهم‌ترین دلایل تقدیر وزارت نیرو از پرسنل شهید سلیمی نکار را مشارکت واحدهای بخاری در کنترل فرکانس شبکه پس از 33 سال و تولید 12 درصد انرژی بیش از میزان انرژی تعهدی عنوان کرد.

روابط عمومی شهید سلیمی نکا در ادامه گفت: کاهش نرخ خروج اضطراری در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی و اصلاحیه سیستم آب‌خنک کن دریا بدون تحمیل هزینه اضافی از دیگر اقداماتی بود که با ارائه آن مسئولان نیروگاه شهید سلیمی نکا موفق به دریافت تندیس از وزیر نیرو شدند.

روابط عمومی شهید سلیمی نکا ساخت تجهیزات پیچیده و تکنولوژی بالا به تعداد 480 قطعه در داخل نیروگاه را از اقدامات انجام شده در این سازمان عنوان کرد.

انتهای پیام/86004/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول