اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان امام خمینی ساری خبر داد

راه‌اندازی نخستین مرکز رادیوتراپی مازندران در بیمارستان امام خمینی ساری

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان امام خمینی شهرستان ساری از راه‌اندازی و احداث نخستین مرکز رادیوتراپی مازندران در بیمارستان امام خمینی ساری خبر داد و گفت: یکی از مشکلات این بیمارستان بدهی 11 میلیارد تومانی است.

راه‌اندازی نخستین مرکز رادیوتراپی مازندران در بیمارستان امام خمینی ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نشست شورای شهر ساری شامگاه یکشنبه با حضور اعضای شورا و مهمانانی از دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مسئولانی از بیمارستان امام ساری، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری و همچنین مدیرکل سابق ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

رئیس بیمارستان امام خمینی شهرستان ساری در این نشست از فعال بودن 285 تخت بیمارستانی در این مرکز خبر داد و خاطر نشان کرد: در طول سال 54 هزار بیمار در این بیمارستان پذیرش می‌شوند.

عالیه زمانی بخش اورژانس این بیمارستان را مرکزی بی‌نظیر در کشور و مازندران برشمرد و بیان داشت: از مجموع بیش از 43 هزار نفری که در بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی ساری پذیرش شدند، یک هزار مورد به بخش‌های دیگر بیمارستان هدایت شدند.

* آمار مرگ و میر نوزادان به شدت کاهش یافت

وی با بیان اینکه گسترش فضای اورژانس به یک هزار متر با موفقیت انجام شده است، اضافه کرد: اورژانش جدید این بیمارستان با اضافه شدن کادر طب اورژانس، 24 ساعته فعالیت می‌کند.

زمانی از فعال بودن 9 تخت اتاق عمل این بیمارستان خبر داد و یادآور شد: سه اتاق عمل به ظرفیت این بیمارستان اضافه می‌شود.

رئیس بیمارستان امام خمینی شهرستان ساری با اشاره به اینکه این بیمارستان تاکنون فاقد مراقبت‌های ویژه نوزادان بوده است، اظهار داشت: از مهر ماه امسال کار بازسازی این بخش با شش تخت آغاز شده است که آمار مرگ و میر نوزادان را نیز به شدت کاهش داده است.

* احداث نخستین مرکز رادیوتراپی مازندران

این مسئول بیمارستانی در مازندران از مرکز جامع سرطان به نام مرکز جامع خیران نام برد و گفت: برای تکمیل این پروژه، شورای شهر در گذشته قول مساعدی داده بود.

وی از راه‌اندازی و احداث نخستین مرکز رادیوتراپی مازندران در بیمارستان امام خمینی ساری خبر داد و افزود: برای استانداردسازی این مرکز 3.5 میلیارد تومان تجهیزات برای این مرکز خریداری شده است.

زمانی به فرسوده‌ بودن تاسیسات این بیمارستان اشاره کرد و گفت: تنها بیمارستان هیئت امنایی استان به حمایت بیشتر مسئولان و خیران نیاز دارد.

* بدهی 11 میلیارد تومانی

وی بدهی 11 میلیارد تومانی را یکی از مشکلات پیش روی بیمارستان امام خمینی ساری برشمرد و تصریح کرد: 4 میلیارد تومان از این مبلغ مربوط به حقوق پرسنل می‌شود.

رئیس بیمارستان امام خمینی ساری به مسئله بدهی این بیمارستان در بخش ماده 100 شهرداری اشاره کرد و مبلغ این بدهی را در حال حاضر حدود 2 میلیارد تومان اعلام کرد.

شهردار ساری در این نشست قول داد از طریق تهاتری، مشکلات بدهی بیمارستان به شهرداری ساری را حل و فصل کند.

انتهای پیام/2296/ذ/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول