اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کربلای مازندران در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی:

اقدامات جریان‌های فتنه و انحرافی در یک راستاست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه جریان انحراف و فتنه در یک نقطه به هم گره می‌خورند، یادآور شد: کارهای این دو جریان در یک راستا بوده و جاهایی هم هم‌پوشانی دارند.

اقدامات جریان‌های فتنه و انحرافی در یک راستاست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سید محمدتقی شاهچراغی بعد از ظهر امروز در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ساری حضور یافت و به سؤالات دانشجویان پاسخ داد.

شاهچراغی در این نشست به سؤالاتی از جمله ضرورت تشکیل سپاه، حوزه اختیارات سپاه، نحوه تدوین سیاست‌های کلی سپاه، ورود نظامیان و سپاه به عرصه فعالیت‌های سیاسی، ارگان نظارتی بر فعالیت‌های سپاه، نحوه برخورد سپاه با جریان انحرافی، فعالیت‌های اقتصادی سپاه و ... پاسخگو بود.

وی در مورد جریان انحرافی اظهار داشت: جریان انحرافی، یک حلقه است و نباید از آن به عنوان یک جریان یاد کرد بلکه در حد و اندازه یک حلقه و کوچک‌تر از یک جریان است.

شاهچراغی با بیان اینکه در برخی موضوع‌ها، مباحث شفاف و غیر قابل خدشه داریم، ادامه داد: حوزه کار من نیست که مصادیق انحراف را پیدا کنم.

وی با اشاره به اینکه جمع‌بندی من این است که دست‌های پنهانی و دست خارجی‌ها و ترجیحا انگلیسی‌ها در کار است، گفت: انحراف، مسئله جدید و پیچیده‌ای نیست.

شاهچراغی با اشاره به اینکه معتقدیم دولت‌ها در هر مقطعی خدماتی داشته‌اند و ایراداتی هم به آنها وارد است، خاطر نشان کرد: نمی‌توان دولت را سفید و یا تیره دید.

وی با بیان اینکه وقتی صحبت از دولت می‌کنیم منظور مجموعه دولت بوده و فقط شخص رئیس جمهور نیست، اظهار داشت: من دسته‌بندی از نقاط ضعف و قوت دولت ندارم.

گزارش تفصیلی این نشست ارسال می‌شود.

انتهای پیام/86007/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول