اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان در مجلس خبر داد

صدور 100 دستور توسط وزرا برای حل مشکلات همدان/ مدیران پیگیری کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به برگزاری نشست‌ کاری با 8 وزیر کابینه در مورد مسائل استان گفت: در این جلسات بیش از 100 دستور از سوی وزرای مربوطه صادر شده که با پیگیری مدیران استانی شاهد توسعه همدان خواهیم بود.

صدور 100 دستور توسط وزرا برای حل مشکلات همدان/ مدیران پیگیری کنند

ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری نشست‌های مفصل کاری با هشت وزیر کابینه در مورد مسائل استان اظهار کرد: تاکنون با وزرای «نفت»، «راه و شهرسازی»، «نیرو»، «جهاد کشاورزی»، «ورزش و جوانان»، «صنعت، معدن و تجارت» و «تعاون، کار و رفاه اجتماعی»، «وزیر کشور» و چندین مدیرعامل سازمان‌های مستقل چون تأمین اجتماعی جلسات مشترکی برگزار و در مورد مهمترین مسائل و مشکلات استان رایزنی شده است.

وی افزود: در این جلسات بیش از 100 دستور خطاب به مدیران و معاونین وزارتخانه‌ها از سوی وزاری مربوطه صادر شده که با همت و ادامه پیگیری آنها توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گام‌های مؤثر و هدفمندی در راستای حل مشکلات مردم و توسعه و پیشرفت استان برداشته خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امید است با این رویکرد در آینده مردم شریف همدان از این تصمیم‌گیری‌ها بهره‌مند شده و خدمات اساسی برای مردم صورت گیرد.

وی اضافه کرد: در این نشست‌ها مسائل اساسی مردم در حوزه اقتصادی و زیربنایی چون سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف، آزادراه، راه آهن، فرودگاه، طرح‌های آبرسانی، گازکشی، مسکن، صنایع برتر، فنآوری‌های نوین، مشکلات کشاورزی، ساخت مجتمع‌های فرهنگی و ورزشی، مشکلات حاشیه شهر، توسعه گردشگری، اختصاص اعتبارات در بخش های عمرانی و فرهنگی، مسائل دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، وضعیت معیشتی کارکنان، بحث گرانی‌ها و بیش از ده‌ها مسئله مهم دیگر مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

کارخانه‌ای گفت: در این نشست‌ها که به‌طور هدفمند و کارشناسانه در راستای حل مشکلات و توسعه و پیشرفت حوزه انتخابیه برگزار می‌شود، در هر بخش به طور مکتوب ضمن طرح مشکلات مردم و دستگاه‌های اجرایی و موانع توسعه‌ای با ارائه راهبردهای عملیاتی خواستار توجه و حل آنها شدیم و به موفقیت‌های خوبی نیز دست یافتیم.

وی در پایان گفت: با توجه به گستردگی حجم مطالب مطرح شده با وزرا از این پس هر هفته حاصل ملاقات با یک وزیر کابینه به اطلاع مردم شهرستانهای همدان ، فامنین و شهرهای قهاوند و مریانج خواهد رسید.

انتهای پیام/89002/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول