اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

به دنبال بارش برف و برودت هوا

مدارس اکثر شهرهای اردبیل در نوبت عصر تعطیل شد

خبرگزاری فارس: به دنبال تداوم بارش برف و برودت هوا مدارس اکثر شهرهای استان اردبیل در شیفت بعد از ظهر تعطیل شد.

مدارس اکثر شهرهای اردبیل در نوبت عصر تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی شهرهای اردبیل، نمین،‌ نیر و هیر مدارس نوبت عصر امروز تعطیل شد و در شهرهای سرعین، انگوت و گرمی تمام مقاطع مختلف تحصیلی در نوبت عصر به دلیل بارش برف و یخبندان و همچنین برودت هوا تعطیل اعلام شد.

بر اساس این گزارش در شهر مشگین‌شهر و ارشق نیز به همراه اصلاندوز پار‌س‌آباد تنها در مقطع پیش دبستانی تعطیلی عصر‌گاهی اعلام شد.

این در حالی است که با کاهش بارندگی‌ها در مناطق مختلف استان دمای هوا نسبت به روز گذشته تا 10 درجه کاهش یافته و به نظر می‌رسد این افت محسوس امشب به اوج خود برسد و اهالی استان شب سرد با دمای زیر 20 درجه را در نقاط مرکزی و جنوبی استان و سپری کنند.

اما بارش برف و کولاک در گردنه‌های صعب‌العبور استان نظیر الماس، صائین و لنگان مشکلاتی را در تردد هموطنانمان به وجود آورده و راهداران در 24 ساعت گذشته ده‌ها خودرو در جاده مانده را نجات داده و امدادگران هلال احمر نیز با کمک‌های ایثارگرانه خود سعی کردند به هموطنانمان ارائه خدمات کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پلیس راه استان بار دیگر با اعلام اینکه تردد در محورهای مواصلاتی به ویژه کوهستانی با سختی و به کندی صورت می‌گیرد اعلام کرد: رانندگان باید تجهیزات ایمنی را در گذر از این محورهای کوهستانی و صعب‌العبور با خود به همراه داشته باشند.

معراج ظهیری با اشاره به اینکه تصادفی حاد و مرگبار در 24 ساعت گذشته در جاده‌های استان رخ نداده است، اعلام کرد: با مراقبت‌ها و تلاش‌های جدی در تلاش هستیم تا نارسایی‌های احتمالی را به سرعت برطرف کنیم.

انتهای پیام/62005/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول