اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

سرما در اردبیل غوغا می‌کند

تعطیلی مدارس ابتدایی و راهنمایی در 5 شهر اردبیل‌

خبرگزاری فارس: به دنبال برودت هوا و بارش برف در شهرستان‌های مختلف استان اردبیل، مدارس ابتدایی و راهنمایی پنج شهر استان اردبیل فردا تعطیل است.

تعطیلی مدارس ابتدایی و راهنمایی در 5 شهر اردبیل‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان که دقایقی پیش منتشر شد، تمامی مدارس ابتدایی و راهنمایی شیفت صبح شهرهای اردبیل، نیر، نمین، سرعین و هیر فردا تعطیل است و از خانواده‌ها خواسته شده با توجه به این تعطیلی به دانش‌آموزان در انجام تکالیف مدرسه یاری کنند.

به دنبال این تعطیلی و برودت هوا که در اردبیل بر اساس اعلام هواشناسی هفت درجه زیر صفر اعلام شده است، ساکنان مناطق مختلف این استان شاهد بارش برف و یخبندان هستند که این امر سبب شده تا مصرف گاز نیز بالا رود.

مدیریت گاز استان نیز از هموطنان خواست تا در مصرف این منبع ارزشمند و موهبت الهی دقت و صرفه‌جویی لازم را داشته باشند تا شاهد قطعی گاز در روزهای سردسیر نباشیم.

بر اساس اعلام هواشناسی استان، فردا اوج بارش‌های برف و باران در مناطق مختلف استان رخ می‌دهد و از فردا کاهش دمای 10 تا 15 درجه‌ای هوا نیز رخ می‌دهد.

انتهای پیام/62006/ذ‌/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول