اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لردگان:

مشکلات بارش برف در لردگان مهار شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان لردگان گفت: با تلاش مسئولان ذی‎ربط مشکلات به وجود آمده ناشی از بارش برف در این شهرستان مهار و مسئله خاصی در این مورد وجود ندارد.

مشکلات بارش برف در لردگان مهار شد

علی زاهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: به دنبال بارش برف در این شهرستان در محور ارتباطی لردگان - بروجن با ترافیک سنگین وسایل نقلیه روبه‌رو شدیم و مسافران بسیاری در این مسیر از ادامه راه بازماندند.

این مسئول افزود: برهمین اساس مسافران را در مساجد و حسینیه‌ها اسکان دادیم و آسیبی به کسی وارد نشد.

زاهدی با بیان اینکه تمام محورهای ارتباطی این شهرستان باز و تردد در آن‌ها بلامانع است، تصریح کرد: در حال حاضر با مشکل خاصی روبه‌رو نبوده و تردد در مسیرهای ارتباطی روان و بدون مشکل است.

وی از قطعی برق در برخی از روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: برق در روستای سیله و باغ‎بهزاد به دلیل واژگونی درخت بر روی تیرهای برق، قطع شده که با تلاش مسئولان ذی‎ربط تا ساعاتی دیگر برق این منطقه وصل می‎شود.

فرماندار شهرستان لردگان با بیان اینکه بارش‌ برف در این شهرستان در دو بخش فلارد و خانمیرزا بوده، افزود: در سایر بخش‌های این شهرستان شاهد بارش برف نبودیم و به این ترتیب برای خدمت‌رسانی به مناطق برف‎زده با محدودیت روبرو نیستیم.

زاهدی در ادامه با اشاره به کمبود امکانات امدادی و جاده‌ای این شهرستان برای مقابله با مشکلات به وجود آمده در آینده، تصریح کرد: اگر در روزهای آینده بارش برف از این میزان بیشتر شود این شهرستان با مشکل روبرو می‎شود و باید امکانات بیشتری را به این شهرستان اختصاص داد.

این مسئول خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی مشکلاتی که به دنبال بارش برف در این شهرستان به وجود آمد هیچ موردی مبنی بر خسارت جانی گزارش نشده است.

انتهای پیام/68004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول