اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم عنوان کرد

استعدادیابی پینگ‌پنگ در قم با برگزاری لیگ

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم گفت: امسال یکی از با کیفیت‌ترین رقابت‌های لیگ پینگ‌پنگ را برگزار کردیم و پینگ‌پنگ‌بازان مستعد قم را شناسایی کردیم.

استعدادیابی پینگ‌پنگ در قم با برگزاری لیگ

عباس اشعری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم گفت: بر اساس برنامه‌ریزی هیئت پینگ‌پنگ استان قم مسابقات لیگ قم با شرکت هشت تیم در دو گروه چهار تیمی برگزار شد که نکته جالب مسابقات حضور بازیکنانی از تهران، اسلامشهر، اصفهان و تفرش در ترکیب تیم‌های حاضر در این پیکارها بود.

وی یادآور شد: حضور بازیکنان شاخص استان‌های مطرح پینگ‌پنگ کشور به خصوص آرمان حاجی نفر اول و قهرمان مسابقات کاپ فجر قزوین و بازیکنانی مانند بوجاریان، میعاد لطفی، محسن خطیون، مهرشاد پوده و تائبی‌پور موجب افزایش سطح کیفی رقابت‌ها شده بود.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم افزود: در گروه نخست مقدماتی تیم‌های پینگ‌پنگ باشگاه شهید محمدی، باشگاه مهر، شرکت جهان فخر گسترش و تفرش و در گروه دوم تیم‌های باشگاه معدن منگنز، شرکت جان نثاری، باشگاه میثم و باشگاه برنا به رقابت با یکدیگر پرداختند.

این مسئول ادامه داد: در پایان مرحله مقدماتی دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه یافتند در حالی که از گروه نخست شرکت جهان فخر گسترش با شش امتیاز مقام اول را کسب کرد و تیم باشگاه شهید محمدی با پنج امتیاز به مقام دوم دست یافت و تیم‌های مهر با چهار امتیاز و تفرش با سه امتیاز مقام‌های سوم و چهارم گروه خود را به دست آوردند.

اشعری عنوان کرد: همچنین با پایان بازی‌های مرحله مقدماتی در گروه دوم، تیم شرکت معدن منگنز با شش امتیاز مقام اول را کسب کرد، در حالی که تیم برنا با پنج امتیاز دوم شد، تیم باشگاه پینگ‌پنگ میثم با چهار امتیاز سوم شد و شرکت جان نثاری با سه امتیاز رتبه چهارم را از آن خود کرد.

وی اذعان داشت: در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها تیم شهید محمدی در دیداری یک‌طرفه با حساب سه بر صفر از سد تیم معدن منگنز گذشت و در دیگر مسابقه تیم شرکت جهان فخر گسترش با همین نتیجه برابر تیم برنا صاحب برتری شد.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم متذکر شد: تیم‌های شرکت جهان فخر گسترش و شهید محمدی در حالی در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر مسابقه دادند که علاقمندان زیادی نیز از این رقابت نزدیک دیدن کردند و این نشان می‌دهد که این رشته در قم طرفداران زیادی نیز دارد.

انتهای پیام/78002/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول