اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

بانوان قمی در فوتبال و فوتسال فراتر از انتظار ظاهر شده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم پیشرفت بانوان قمی در رشته‌های فوتبال و فوتسال را بسیار فراتر از انتظار عنوان کرد.

بانوان قمی در فوتبال و فوتسال فراتر از انتظار ظاهر شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عباس جهان‌بینی در مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان قم در تشریح وضعیت گذشته و مقایسه آن با شرایط فعلی فوتبال استان قم اظهار کرد: ابتدا باید یاد و خاطره چهره‌های ارزنده فوتبال استان قم که در حال حاضر در قید حیات نیستند همچون مرحوم تجویدیان که جامعه فوتبال قم علاقه خاصی به وی داشتند را گرامی بداریم.

وی ادامه داد: در گذشته فوتبال قم شرایط و موقعیت بسیار خوبی در کشور داشت و تیم‌ها و باشگاه‌های بسیار فعال و پویایی در قم فعالیت می‌کردند که در رقابت‌های معتبر و لیگ‌های سطح بالای فوتبال کشور بازیکنان مطرحی را به فوتبال ایران معرفی کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: بعد از چند سال وقفه در حرکت رو به جلوی فوتبال استان قم، در سال‌های اخیر شاهد هستیم که یک بار دیگر تحرکات خوبی برای پیشرفت دوباره فوتبال قم ایجاد شده و خبر از آینده خوب فوتبال قم می‌دهد.

وی یکی از توفیقات مهم به دست آمده در فوتبال قم را ورود بانوان به رشته‌های فوتبال و فوتسال دانست و تصریح کرد: واقعا با وجود محدودیت‌هایی که برای بانوان قمی برای ورزش کردن داریم در فوتبال و فوتسال بسیار فراتر از آنچه که تصور داشتیم، شاهد موفقیت بانوان بوده‌ایم.

جهان‌بینی عنوان کرد: سال گذشته برای نخستین بار شاهد درخشش بانوان قمی در رقابت‌های زیر 16 سال قهرمانی کشور و همچنین بازی‌های لیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور بودیم که از قضا با کسب عنوان قهرمانی نیز همراه بود و این نشان می‌دهد که قم در بخش بانوان ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد.

وی در ادامه به حضور سه بانوی قمی در تیم ملی فوتبال زیر 16 سال کشورمان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا اشاره کرد و یادآور شد: حضور موفق بانوان فوتبالیست و فوتسالیست در تیم‌های ملی مایه افتخار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در خاتمه با اشاره به کیفیت بسیار خوب و بی‌نقص برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان قم بیان کرد: انتظار ما از هیئت جدید این است که هدفمند و با برنامه در مسیر توسعه این رشته ورزشی پرمخاطب حرکت کند.

در پایان مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان قم، کریم بهرامی گوی سبقت را از دو رقیب دیگر یعنی سیدرضا برقعی و یدالله یامولا ربود و برای مدت چهار سال مسئولیت ریاست هیئت فوتبال استان قم را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/78002/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول