اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست پیکان تهران

ابومسلم مشهد حریف صبا در جام حذفی فوتبال شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در مرحله دوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف ابومسلم مشهد خواهد رفت.

ابومسلم مشهد حریف صبا در جام حذفی فوتبال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، دیدارهای دور نخست از فصل جدید مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر از روز پنجشنبه بیست و سوم آذر ماه آغاز شد و امروز شنبه با دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و ملوان بندر انزلی به پایان خواهد رسید.

در دیدارهای انجام شده دو روز نخست مرحله اول مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور نتایج جالب توجهی رقم خورد و برخی لیگ برتری‌ها با شکست برابر رقبای دسته اولی از گردونه جام حذفی کنار رفتند که یکی از آنها تیم پیکان تهران به رهبری عبدالله ویسی بود.

در بین تمام بازی‌هایی که در مرحله نخست رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار شد، شاید دیدار پیکان تهران و ابومسلم مشهد بیش از سایر بازی‌های این مرحله مورد توجه علاقمندان به فوتبال در شهر مقدس قم و به خصوص هواداران صبای قم بود چرا که صبا در مرحله دوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور باید با برنده دیدار پیکان تهران و ابومسلم مشهد دیدار کند.

تیم‌های فوتبال ابومسلم مشهد و پیکان تهران از مرحله نخست رقابت‌های بیست و ششمین دوره جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر روز جمعه بیست و چهارم آذر ماه در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار به سود میزبان یعنی ابومسلم مشهد پایان یافت.

در این دیدار که از حساسیت‌های بسیار بالایی نیز برخوردار بود، بازیکنان دو تیم تلاش زیادی را برای کسب پیروزی و راهیابی تیم‌های خود به مرحله دوم مسابقات جام حذفی از خود نشان دادند، اما در پایان این میزبان یعنی ابومسلم مشهد بود که با عبور از سد پیکان تهران به مرحله دوم راه یافت.

از سوی دیگر قرار بود همزمان با این دیدار، تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت مسجد سلیمان که تیمی از لیگ دسته یک جام آزادگان است در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم به مصاف یکدیگر بروند که این دیدار به دلیل انصراف تیم نفت برگزار نشد.

بدین ترتیب تیم‌های فوتبال صبای قم و ابومسلم مشهد در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور به یکدیگر برخورد کردند و باید برای راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی و رویارویی با برنده دیدار استقلال تهران و گهر دورود با هم مسابقه بدهند، دیداری که میزبان آن را قرعه‌کشی در سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال مشخص می‌کند.

انتهای پیام/78002/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول