اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شیلات مازندران خبر داد

صید 410 تن ماهی استخوانی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل شیلات مازندران گفت: بیش از 410 تن ماهی استخوانی در مازندران صید و روانه بازار شد.

صید 410 تن ماهی استخوانی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات مازندران، حسن حبیب‌نژاد گفت: 54 شرکت تعاونی صیادی پره استان که صید ماهیان استخوانی دریای خزر را از بیستم مهر ماه آغاز کردند تا بیستم آذر ماه موفق شدند بیش از 410 تن ماهی را صید و روانه بازار مصرف کنند.

وی ادامه داد: از ماهیان صید شده حدود 242 تن ماهی کفال و 153 تن ماهی سفید و بیش از چهار تن ماهی کپور و حدود 11 تن سایر ماهیان بوده است.

حبیب‌نژاد ارزش اقتصادی صید در استان را مبلغ 560 میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: ماهی سفید، کپور دریایی و کفال عمده‌ترین ماهیان استخوانی دریای خزر در سبد صیادان هستند.

در همین زمینه نیازی فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان مازندران نیز گفت: در راستای حفظ و حراست از منابع و ذخایر آبزیان، نیروهای این یگان از طریق عملیات‌های مختلف در ماه گذشته دو هزار رشته دام صیادی غیرمجاز و 77 کیلوگرم ماهی خاویاری، 250 گرم خاویار، 240 کیلوگرم ماهی استخوانی، یک فروند قایق موتوری و 75 قوه اسب را کشف و ضبط کردند و در این زمینه 9 نفر متهم را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.

انتهای‌پیام/86003/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول