اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قیمت 350 و 400 تومان صورت می‌گیرد

توزیع 10 هزار تن برنج تایلندی در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس صنعت، ‌معدن و تجارت استان کرمان گفت: 10 هزار تن برنج تایلندی با نرخ 350 تومان به عاملان فروش و 400 تومان برای مصرف‌کننده به صورت فراگیر در بین مردم و نهادها در استان کرمان توزیع می‌شود.

توزیع 10 هزار تن برنج تایلندی در کرمان

محمد عابدی‌نژاد در حاشیه برگزاری ستاد تنظیم بازار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار استان کرمان به صورت هفتگی در محل سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت به عنوان دبیرخانه این ستاد برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: پایش، بررسی و ارائه راهکار برای تصویب قیمت‌ها، کنترل و نظارت در نشست‌های ستاد تنظیم بازار انجام و تصمیمات لازم اخذ می‌شود.

عابدی‌نژاد با بیان اینکه بعضی از نشست‌های ستاد تنظیم بازار بنابر ضرورت با حضور استاندار کرمان برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این جلسات اعضای ستاد گزارش‌هایی را ارائه می‌کنند و تصمیمات لازم اخذ می‌شود.

وی با اشاره به تصمیمات اخذ شده در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان تصریح کرد: در این نشست در مورد توزیع برنج تایلندی در استان کرمان تبادل نظر صورت گرفت که این برنج‌ها از گذشته در انبارهای موجود در این خطه ذخیره‌سازی شده بود.

عابدی‌نژاد خاطرنشان کرد: توزیع 10 هزار تن برنج تایلندی در استان کرمان مورد تصویب قرار گرفت که با نرخ 350 تومان به عاملان فروش و 400 تومان برای مصرف‌کننده به صورت فراگیر در بین مردم و نهادها توزیع می‌شود.

وی در مورد بحث‌های مطرح شده در مورد سلامت این برنج‌ها اذعان داشت: آزمایش‌های لازم در این زمینه انجام شده است و برنج‌ها سالم هستند و هیچ‌گونه مشکل بهداشتی ندارند.

این مسئول بررسی چگونگی تامین میوه عید نوروز را از دیگر موارد مطرح شده در ستاد تنظیم بازار استان کرمان ذکر کرد و افزود: در این جلسه مقرر شد که 3 هزار تن پرتغال و سیب درختی توسط مباشران خریداری شود.

عابدی‌نژاد از بررسی وضعیت گوشت قرمز در ستاد تنظیم بازار استان کرمان خبر داد و بیان کرد: بر اساس مصوبات این جلسه باید کارگروهی در زمینه تامین گوشت مورد نیاز استان تشکیل شود.

وی با اشاره به طرح موضوع وضعیت نامناسب میدان میوه و تره‌بار کرمان ابراز داشت: وجود اتباع بیگانه در این مکان مشکلاتی را ایجاد کرده است که در این نشست مقرر شد فرماندار کرمان این مسئله را پیگیری کند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول