اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جوانرود خبر داد

توزیع 32 تن برنج با قیمت مصوب بازرگانی در جوانرود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جوانرود گفت: در راستای تنظیم بازار 22 تن برنج محسن و 10 تن برنج تایلندی با قیمت مصوب بازرگانی در شهرستان جوانرود توزیع شده است.

توزیع 32 تن برنج با قیمت مصوب بازرگانی در جوانرود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهمن محمدی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان جوانرود که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار 22 تن برنج محسن و 10 تن برنج تایلندی با قیمت مصوب بازرگانی در شهرستان جوانرود توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جوانرود ادامه داد: این میزان برنج در سه نوبت دیگر در میان واحدهای صنفی عامل فروش مجاز توزیع می‌شود تا در اختیار مردم قرار گیرد. 

فرماندار شهرستان جوانرود با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در راستای تنظیم بازار انجام گرفته است گفت: سرکشی، کنترل و نظارت ویژه از مراکز تهیه و توزیع نان و دیگر اقلام و مایحتاج عمومی مردم از مهم‌ترین وظایف این ستاد است.

مصطفی عظیمی تصریح کرد: در دو ماه گذشته هزار و 466 مورد بازرسی از واحدهای تجاری و خدماتی این شهرستان انجام شده و در این ارتباط 126 پرونده برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل شده است.

عظیمی با بیان اینکه این بازرسی‌ها از سوی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی جوانرود انجام شده، افزود: متخلفان صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند تا براساس قانون با آنها برخورد شود.

فرماندار شهرستان جوانرود در پایان گفت: گران‌فروشی و عدم درج قیمت مهم‌ترین این تخلفات از سوی واحدهای صنفی شهرستان بوده است.

انتهای پیام/2700/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول