اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان خواستار شد

لزوم افزایش اعتبارات درمانی و بهداشتی در هندیجان

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان گفت: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان هیچ توجهی به بخش درمانی و بهداشتی شهرستان هندیجان ندارند.

لزوم افزایش اعتبارات درمانی و بهداشتی در هندیجان

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان هیچ توجهی به بخش درمانی و بهداشتی شهرستان هندیجان ندارند.

وی افزود: در همین راستا ضرورت دارد که تجهیزات بیشتری به شبکه بهداشت و درمان و همچنین تنها بیمارستان این منطقه که با نام ولیعصر (عج) مزین شده است اختصاص داده شود.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: با وجود اینکه این شهرستان تنها یک بیمارستان دارد اما تجهیزات و اعتبارات درمانی مربوط به این منطقه به شهرستان‌های دیگر ارسال می‌شود و هندیجان نیز در فقر امکانات محروم و محدود باقی می‌‌ماند.

وی ادامه داد: در این بخش تعهداتی به شهرستان داده شده بود که متأسفانه هیچ‌کدام اجرایی و یا محقق نشد.

فرماندار هندیجان همچنین عنوان کرد: ما مسئولان باید در این دنیا و در قبال مردم وظیفه‌ خود را به‌درستی و به بهترین شکل انجام دهیم.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان در ارتباط با ارتقای بیمارستان هندیجان هیچ اقدام مثبتی انجام نداده‌اند، گفت: این شهرستان در خط مرزی قرار دارد و رضایتمندی مردم در اهداف پیش‌روی منطقه برای ما بسیار تأثیرگذار است.

فرج‌الهی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان تصریح کرد: مردم هندیجان واقعاً در فقر و محدودیت امکانات به سر برده و در بخش درمانی نیز بسیار کمبود دارند.

وی افزود: مردم قادر نیستند که هزینه‌های درمانی خود را با عزیمت به شهرهای دیگر تأمین کنند و علاوه بر این، خطرات مسیر را نیز پشت سر بگذارند.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: اعتبارات بهداشتی و درمانی شهرستان هندیجان باید افزایش یابد چراکه مردم این منطقه در این زمینه بسیار پردغدغه هستند.

انتهای‌پیام/72001/م/گ1003

.
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول