اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان در گفتگو با فارس خبر داد

ترمیم خسارات ناشی از آبگرفتگی در هندیجان/ آماده‌باش اعضای ستاد بحران

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان گفت: خسارات ناشی از آبگرفتگی بارندگی‌های اخیر در شهرستان با تعامل بخشداری‌ها و شهرداری ترمیم می‌شود.

ترمیم خسارات ناشی از آبگرفتگی در هندیجان/ آماده‌باش اعضای ستاد بحران

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهروز فرج‌الهی صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران که با حضور اعضای این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: به‌دنبال بارندگی‌های شدید چند روز اخیر در شهرستان که منجر به آبگرفتگی شهر و محاصره روستاهای ذلقی و غوله از توابع بخش مرکزی و چم خلف عیسی همچنین خساراتی به تأسیسات برق، تعدادی منزل مسکونی در شهر و روستا، درختان، راه و سیل‌بندها وارد شد.

وی افزود: در همین راستا با تلاش فرماندار، بخشداران همچنین شهردار و اعضای ستاد با استفاده از ماشین‌آلات راهسازی و نیروی انسانی روستاهای محاصره شده در سیل و خسارات جدی نجات یافتند.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: همچنین با تلاش فرمانداری و نیروهای خدماتی شهرداری و شهردار شهر هندیجان، آب‌های سطح شهر که سبب قطع عبور و مرور شهروندان و نفوذ در بعضی از منازل شده بود از سطح شهر جمع‌آوری و خارج شد.

در این جلسه همچنین تصمیماتی از جمله آماده‌‌باش کامل اعضای ستاد بحران، تسریع در بازسازی خسارات وارده از جمله برق، بازسازی و ترمیم سیل‌بندهای خسارات دیده، راه و اصلاح پیچ سجافی، نظارت بر خروج و ورود شناورها به لحاظ وضعیت جوی و گشت راهداری اتخاذ شد.

انتهای پیام/72001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول