اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

جوانان متاسفانه لذت دینی را نمی‌شناسند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: جوانان متاسفانه لذت دینی را نمی‌شناسند و از تفکر خدایی دور شده‌اند لذا باید با استفاده از ظرفیت‌ها‌ ‌و اجرای ‌گفتمان‌های دینی این لذت را به جامعه بشناسانیم.

جوانان متاسفانه لذت دینی را نمی‌شناسند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی اساتید گفتمان‌های دینی که در دفتر نماینده ولی فقیه استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: اجرای طرح گفتمان‌های دینی یکی از طرح‌های مهم و اساسی است که از سوی تبلیغات اسلامی کردستان در راستای ارتقای سطح فعالیت‌های دینی و فرهنگی انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری گفتمان‌های دینی گفت: این طرح موجب پاسخگویی به شبهات دینی جوانان و نوجوانان شده و کمک شایانی به آگاه‌سازی نسل جوان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن جامعه دینی و فرهنگی ما را مورد هدف قرار داده و بیشتر درصدد ضربه زدن به جوانان است، افزود: نباید اجازه  داد که فرهنگ غربی در جامعه ما گسترش یابد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گسترش وهابیت، سلفیت و بهائیت را از دسیسه‌های دشمنان اسلام خواند و بیان کرد: دشمن می‌خواهد با هدف قرار دادن مذهب و دین مردم را از اسلام و اعتقادات خود دور کند و در این راستا باید ادارات فرهنگی برای مبارزه با این توطئه دشمن برنامه‌ریزی کنند.

حجت‌الاسلام شاهرودی دشمنان اسلام را شیطان خواند و بیان کرد: شیطان همواره به دنبال افزایش تعداد اطرافیان خود است و می‌خواهد از این طریق بر منفعت مادی بیفزاید و انسان را از معنویت دور سازد.

وی یادآور شد: باید خودمان را باور داشته باشیم و بدانیم که اسلام مکتب برتر بوده و دین بحثی جاودانی و جهانی بوده و پاسخگوی تمامی نیازهای بشری است.

وی اضافه کرد: جوانان ما متاسفانه لذت دینی را نمی‌شناسند و از تفکر خدایی دور شده‌اند باید با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات و اجرای طرح‌هایی از قبیل گفتمان‌های دینی این لذت را به جامعه بشناسانیم.

نماینده ولی فقیه استان کردستان در پایان گفت: تنها چیزی که برای مردم ما ماندگار می‌ماند معنویت است و مادیات فناپذیر و نابود شدنی است و این چیزی است که باید به جوانان و نوجوانان فهماند و آنها را با واقعیات آشنا کرد.

انتهای پیام/79007/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول